Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb sinds gister een nieuw konijn. Een exram van 6 jaar. Zijn vriendinnetje was overleden en zijn vorige eigenaar wilde hem daarom weg doen. Ik kwam er gister snel achter dat hij nooit voldoende aandacht en ruimte heeft gehad. Ik wilde hem gister laten lopen.. maar het lijkt wel alsof hij zijn achterpoten niet gebruikt. Ik heb vanmiddag een afspraak bij de DA. (Zag ook dat hij zere hakjes heeft)

Ik denk dus dat hij 6 jaar lang in een te klein hok heeft gezeten.. zou hij nog kunnen leren lopen? :(

Ook heb ik het idee dat hij doof is..

Ik wilde hem uiteindelijk koppelen aan mijn voedster en dan lekker samen in de tuin. Hoop dat dat nog kan..

Geplaatst:

Kan het niet van de zere hakjes komen? Als wij blaren onder de voeten hebben, gaan wij ook raar lopen. Zou het even afwachten tot je bij de dierenarts bent geweest. Die kan je er vast wel meer over vertellen.

Geplaatst:

Mijn vlaamse reus Lela ging ook opeens anders lopen. Bleek toch verlamming te zijn door een beschadiging aan haar borstwervels. Zou er toch een dierenarts naar laten kijken!

Geplaatst:

Misschien is hij het niet gewend en moeten de spieren weer leren gebruikt worden? Of loopt hij inderdaad wat voorzichtiger omdat hij pijn heeft.

Kijken wat de da zegt!

Geplaatst:

Het zijn inderdaad zijn spieren.. die heeft hij te weinig kunnen gebruiken. De zere hakjes moeten vanzelf genezen. Dat zag er niet heel ernstig uit. Verder zit het arme beestje helemaal onder de vachtmijt en deze wordt nu behandeld. :( Het gaat wel al stukken beter.. hij kan lekker lopen en eten.. en de jeuk lijkt ook veel minder. Zodra hij helemaal is opgeknapt krijgt hij een vriendinnetje!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .