BunnyBinkie Geplaatst: 7 oktober 2015 Geplaatst: 7 oktober 2015 Hallo allemaal,Sinds deze week heeft mijn lieve Skipper (6 jaar) een heel wit oog. Hiervoor zag ik al dat zijn oog een beetje aan het verkleuren was, maar ik maakte me niet heel veel zorgen. Alleen toen ik deze week dus zijn oog zag schrok ik me rot! Het oog was helemaal wit. Nu ook een beetje rood en blauw?Ik ben bang dat hij blind is aan dat ene oog. Hij reageert namelijk niet als ik voor dat oog mijn hand zwaai. Zijn andere oog is nog prima.Verder merk ik geen verandering in zijn gedrag. Hij is actief en gedraagt zich normaal bij mn andere konijn.Nu is mijn vraag: Wat denken jullie? Is hij blind?Hij heeft niks in zijn oog zitten zoals een strootje ofzo.. Daar dacht ik ook nog aan.Ik probeer een foto toe te voegen maar dit lukt niet helemaal.. Zo effies kijken op de laptop. Alvast bedankt!
Christaaa Geplaatst: 7 oktober 2015 Geplaatst: 7 oktober 2015 Ga gewoon naar de dierenarts als je konijn een probleem heeft? Je dierenarts kan zien of er echt geen beschadiging zit. Een foto op het forum gaat je daar echt niet bij helpen.
BunnyBinkie Geplaatst: 7 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2015 Bedankt voor je berichtje! Dat ga ik ook zeker doen! Maar omdat het nu al laat is dacht ik, ik vraag het hier maar even. Wou alleen jullie advies horen. Daar is dit forum toch voor lijkt mij ? ;-)
Gast Geplaatst: 7 oktober 2015 Geplaatst: 7 oktober 2015 Het ziet er niet goed uit. Morgen dus de dierenarts bellen
BunnyBinkie Geplaatst: 7 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2015 bedankt, kan dit onderwerp verwijderd worden?Lijkt me dat iedereen me adviseert om naar de dierenarts te gaan.
Aniek Geplaatst: 7 oktober 2015 Geplaatst: 7 oktober 2015 Zeker even langs de dierenarts inderdaad.Hou er ook rekening meet dat het E.cuniculi KAN zijn. Niet alle dierenartsen onderkennen dit met een oogprobleem vandaar even in de gaten houden:http://www.dierenkliniekwilhelminapark.nl/dierinfo/konijn/uveitis%20en%20cataract.html
BunnyBinkie Geplaatst: 7 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2015 Dat ga ik zeker even lezen! Bedankt Aniek!
Aanbevolen berichten