Ainariel Geplaatst: 17 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 17 oktober 2015 Net even een foto gemaakt van het weegmomentje van Stamper. Zit alweer goed op zijn gewicht. Hij zit rond de 1750 gram, met een uitschieter naar de 1795 gram ooit. Dus ik ben tevreden. Cassie weegt nog steeds 1500 gram. Maar ze valt niet meer zo af 's nachts en daar ben ik blij om. 1
Ainariel Geplaatst: 17 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 17 oktober 2015 Daar wel ja. Hij heeft daarna mijn shirt aangevallen. Vrouwtje in de arm bijten durft hij nog net niet. Maar ik hoef Stamper niet in een handdoek te wikkelen voor medicijnen, dat was 1 dag. Nu gaat het weer heel goed.
SuzanneKnuffel Geplaatst: 17 oktober 2015 Geplaatst: 17 oktober 2015 Hahaha nu heeft ie door dat t voor zn eigen bestwil is??
Ainariel Geplaatst: 17 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 17 oktober 2015 Nee, ik ben gewoon slim en gebruik het toverwoord happerdehap. Dan weet hij dat hij zonnepitjes krijgt en dat is dat gedoe met spuitjes wel waard.
Ainariel Geplaatst: 21 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2015 Even een update: ze beginnen alweer flink ondeugend te worden, goed teken. Baasje werd gister knetter van het corrigeren en klaagde erover bij mij. Ik pakte een schaaltje, gedroogde mais erin, happerdehap roepen en het was afgelopen met donderen. Cassie begint inmiddels richting 1550 gram te gaan, ze komt langzaam aan. Stamper zit alweer op ruim 1750 gram en is een behoorlijk propje. Dus die mag niet verder aankomen, is prima op gewicht. Morgen heb ik geen revalidatie, dus dan lever ik hun keutels in. Ik ben nog steeds aan het bijkomen van maandag, echt doodop. Ik hoop dat het dan goed nieuws is, zou wel fijn zijn.
Ainariel Geplaatst: 23 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 23 oktober 2015 Joehoe, ze zijn zojuist gezond verklaard!!!! :D Er zat niks meer in hun keutels. Zo de hooiruif schoonmaken en die weer lekker vullen. En ik ben ook heel blij dat ik niet meer dagelijks met ammoniak in de weer hoef. Mijn handen en longen gaan ook blij worden denk ik. Om het te vieren heb ik ze net een paar rozijntjes gegeven, want dat is wel taart waard, toch?Cassie moet nog wel wat aankomen, ze weegt nu 1650 gram en dat was echt nog wat te dun. Stamper is prima op gewicht (1750) , die mag van mij ook niet meer aankomen, dan gaat ie tegen plofkonijn aanzitten. De dierenarts zag ook dat er toch echt wel pit in Cassie zit. Ze beet me nl weer in mijn hand. Die kreeg toen wel ff moppers. Ik snap dat je van al dat gezeur niet blij wordt, maar je vrouwtje bijten mag niet.
Rian Geplaatst: 23 oktober 2015 Geplaatst: 23 oktober 2015 Ik ben je topic even aan het volgen. We hebben hier zowat exact hetzelfde aan de hand met Pooke. Ik heb je ge PB-t!
Ainariel Geplaatst: 23 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 23 oktober 2015 Je hebt een berichtje terug. Ik hoop dat Pooke snel beter is.
Rian Geplaatst: 23 oktober 2015 Geplaatst: 23 oktober 2015 Thanks!Ik heb soms het idee dat bepaalde ziektes ineens bij veel mensen tegelijk komen, hebben jullie dat ook of zie ik spoken? Ik meen dat Femmeke hier laatst ook een van de konijnen aan de diarree had?
Ainariel Geplaatst: 23 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 23 oktober 2015 Misschien hetzelfde symptoom als het volgende: Voor Robin nog nooit een beagle in het echie gezien. Tegenwoordig lijkt het wel of ik een hype ben gestart.... Of je koopt een ander merk auto en het valt he ineens op hoeveel van dat type er rondrijden.
NaOomkuuHh Geplaatst: 23 oktober 2015 Geplaatst: 23 oktober 2015 Nou, beagles lijken wel ineens echt een hype. Valt mij sinds 1,5 jaar ofzo ook op, en ik heb er geen.
Ainariel Geplaatst: 23 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 23 oktober 2015 Nou zijn ze ook wel erg leuk hoor.
Ainariel Geplaatst: 31 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 31 oktober 2015 Cassie is weer op gewicht, naja zo goed als. 1835 gram. Helemaal blij! 3
Aanbevolen berichten