belleke Geplaatst: 6 oktober 2015 Geplaatst: 6 oktober 2015 Wie weet waar ik een rompertje voor mijn konijn kan kopen.Ze heeft nu een kraag maar die is er na een paar minuten al af.Dierenartsen in de buurt hebben het niet en dierenwinkel ook niet.Hier op bunnybunch dus ook niet???Knuffels Kaatje
Ilonaa1 Geplaatst: 6 oktober 2015 Geplaatst: 6 oktober 2015 Als ik op google het intyp, krijg ik verschillende websites waar ze te koop zijn. Maar in de winkel heb ik ze ook nog nooit gezien
Ainariel Geplaatst: 6 oktober 2015 Geplaatst: 6 oktober 2015 past een babyrompertje niet, kleinste maat?
belleke Geplaatst: 6 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2015 Heeft iemand toevalig zo' n ding?Als ik een aantal foto's gedetailleerd heb kan ik misschien iets naaien. De kap is een ramp ze bijt erop krijgt hem ondanks dat ik er een koord door deed af. Zat dus ook al aan haar buik te bijten wassen.Misschien iets maken van een sok. Rompertje is echt te groot.Knuffels Belleke
belleke Geplaatst: 6 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2015 Drama hier kraag heeft zij aan gegeten. Zat al aan de wond.Ik heb het met een sok geprobeerd maar dat paste niet.heb nu een mouw van een pyjama eromheen maar weet ook niet of mevrouw dat laat zitten.Help wie heeft ideeƫn.Knuffels Belleke
Gast Geplaatst: 6 oktober 2015 Geplaatst: 6 oktober 2015 Geen medical pet shirt wat je op kunt halen bij de DA?
NaOomkuuHh Geplaatst: 6 oktober 2015 Geplaatst: 6 oktober 2015 Zou ze geen rompertje passen in de maat van een mini hondje?Tegenwoordig heb je hondjes van een kilo.
MichelleloveElmo Geplaatst: 6 oktober 2015 Geplaatst: 6 oktober 2015 Die kunnen qua pasvorm niet. Ik weet niet in welke regio je woont. Ik weet dat op Ijburg een dierenarts zit die een aantal maten op voorraad heeft. (ik werk daar namelijk;))
belleke Geplaatst: 6 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2015 Ik heb vanmiddag de dierenartsen in de buurt en dierenwinkels al bezocht. Het kleinste maatje voor een hond was echt te groot voor Mamski.Ik ga er eentje bestellen via internet.Voor nu even aan de knutsel geweest. Sok was toch te klein dus het is een mouw van een pyjama geworden.Het dametje is mij toch actief niet normaal zeg. Verbouwd de kooi.Ik ben zo bang om te gaan slapen dat ze haar hechtingen door gaat bijten.Maar heb mijn rust wel nodig vannacht.Ā Knufels Belleke
Ainariel Geplaatst: 6 oktober 2015 Geplaatst: 6 oktober 2015 Meer dan dit kun je niet doen denk ik. Sneu he.
snuffie en ik Geplaatst: 6 oktober 2015 Geplaatst: 6 oktober 2015 lijkt me leuker voor het beestje dan zo'n lampenkap
EstherR Geplaatst: 7 oktober 2015 Geplaatst: 7 oktober 2015 Ziet er goed uit, mooi geknutseld. Zolang ze met rompertje aan kan plassen en poepen moet het goedkomen. Heb zelf ooit een kattenpakje bij onze nijn aangedaan omdat een konijnenpakje te klein was, maar zat niet goed en toen kon hij niet meer plassen en poepen. We waren toen verder van huis, al waren we er snel bij en is hij weer helemaal de oude.
SuzanneKnuffel Geplaatst: 7 oktober 2015 Geplaatst: 7 oktober 2015 En hoe heeft t voor de nacht gewerkt? Is ze van 't wondje afgebleven?
Aanbevolen berichten