Alisha Hendrikx Geplaatst: 4 oktober 2015 Geplaatst: 4 oktober 2015 Hallo allemaal,Ik heb net een nieuw konijntje sinds 24 september en heb haar die dag gelijk laten inenten. Ze zit in een grote kooi in huis.Nu heeft ze ineens op haar schouder een bult zitten die je kunt bewegen en als ik de haren opzij schuif zie je een rode huid met witte schilfertjes. Weet iemand wat het is en moet ik me druk gaan maken hier om?Groetjes
Sanne1993 Geplaatst: 5 oktober 2015 Geplaatst: 5 oktober 2015 Ik zou er even mee naar de dierenarts gaan, want het is in ieder geval niet normaal.
HildeR Geplaatst: 5 oktober 2015 Geplaatst: 5 oktober 2015 Als dat op de plek van de enting is dan is het onschuldig. Trekt uiteindelijk weer weg maar kunnen wel wat weken overheen gaan.
Alisha Hendrikx Geplaatst: 5 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2015 Als het goed is is het op de plek van de enting dit weet ik niet zeker nou is het vandaag minder geworden dan gister avond en de bult ziet er ook niet meer rood uit wel nog wat schilfers.
SuusjeB Geplaatst: 5 oktober 2015 Geplaatst: 5 oktober 2015 Kan best een beetje zwelling zijn van de inenting. Anders even in de gaten houden, het kan misschien dan ook mijt zijn. Dan zie je kale plekken met witte schilfers.
Alisha Hendrikx Geplaatst: 5 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2015 Ik zal het in de gaten gaan houden ik zie nog geen kale plekken gelukkig.
Aanbevolen berichten