Ilonaa1 Geplaatst: 6 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2015 Zou eventueel verschil maken neegewoonniet of ik trovet of sience selective mature koop? Zelf heb ik veel goede ervaringen bij ss en hier eten ze dat erg goed. Zou het kwaad kunnen als Toby ook voer krijgt wat eigenlijk vanaf 4 jaar gegeven wordt? Ik denk zelf eigenlijk van niet..
StamperPluis Geplaatst: 6 oktober 2015 Geplaatst: 6 oktober 2015 Ik heb ook een konijn met blaaszand gehad, wat ook telkens terug kwam. Ik kreeg van mn dierenarts toen het advies om op timothyhooi over te gaan en op ss mature. Dit omdat er minder calcium in zit. Mijn konijn was toen ook nog geen 4+, maar dat maakte niet uit. Ik hoop dat Tara ook baat heeft bij de eurologist. De ervaringen zijn goed. Over het algemeen vinden ze het tabletje lekker. Hier ging het erin alsof het een snoepje was.Gelukkig zijn de stenen van Tara klein, dus dat gaat denk ik wel goed komen.
Ilonaa1 Geplaatst: 6 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2015 Dankje Stamperpluis! Ik ga morgen meteen ss mature kopen en dan komt het vast allemaal goed
Ilonaa1 Geplaatst: 8 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 8 oktober 2015 Urologist is net binnen gekomen. Heb tara meteen 2 tabletjes gegeven, dat ging er inderdaad in als snoepjes! Ze zat echt van:"krijg ik er maar 2?". Ik dacht als onderhoud toby 1x daags te geven maar die moet er nog niet zoveel van hebben haha 1
Aanbevolen berichten