Knuukje Geplaatst: 28 september 2015 Geplaatst: 28 september 2015 Zaterdag een nieuw konijntje gehaald bij een goede fokster. 3 maanden oud en vorige week heeft ze met dit beestje nog een prijs gehaald . Maar.... en nu komt het: afgelopen week had hij iets aan t oogje en ze dacht dat hij zich gekrabt had en zijn oogvlies daardoor beschadigd was. Maar omdat het zo'n ongelofelijk lief beestje was stal hij meteen mijn hart. Ik nam hem mee. En thuis begon ik met gekookt water te deppen. Paar keer per dag. Maar het wordt eerder erger dan beter. Sliertjes etter haal ik er af. t Andere oogje heeft het ook maar heeeel lichtjes ( nog). k Heb zitten zoeken op internet wat het zou kunnen zijn. Gebeld naar de fokster of hij was in ge ent. Nee net te jong nog. En ze heeft die ziekte myxomatosis niet en nooit gehad bij al haar konijnen dus ze denkt niet dat het dat zou zijn. Ik was weer gerustgesteld en ging trouw door met deppen. Vanmorgen was het nog niet minder. Ik de dierenarts gebeld.. maar die zeggen dan meteen dat ze het moet zien.. ( kassa voor een consult ?) ik wilde een zalfje hebben en het eerst zo proberen voor ik naar een dierenarts er mee ren. Met mijn kinderen ging ik ook niet bij t minste geringste naar de huisarts dus... Maar ik twijfel.. zal ik het nog een dag afwachten.. of zijn er middeltjes die ik zelf er op kan doen? Aloe Vera bv... dat helpt tegen alles .? Ik denk dat het ene oogje blind wordt of al is.Wat zouden jullie mij adviseren??
Aanbevolen berichten