Ga naar inhoud

Te koud buiten?


EstherR

Aanbevolen berichten

Hoi!

Ik had gisteren al een topic aangemaakt bij het koppelen omdat we gisteren een nieuwe nijn (heette Thera, nu Lily) uit de opvang hebben gehaald. De koppeling gaat prima dus dat is fijn.

Ik maak me echter wel een beetje zorgen over de wintervacht van Lily. Ze heeft bijna 60 dagen in de opvang (binnen) gezeten en ze zit bij ons nu dus buiten. De medewerkers van de opvang zeiden dat het wel kon als ik genoeg stro in het hok deed.

Ik heb dus het hok gevuld met stro (ze mag ook gewoon het hok in van Pieter), en voor de zekerheid ook nog een kartonnen doosje met stro plus de onderkant van de reisbox met stro los in de ren gezet. Ik weet dus alleen niet of ze echt binnen gaat zitten, totdat ik naar bed ga zit ze iig buiten.

Ik vind het heel moeilijk te beoordelen of ze het koud heeft, in het kuiltje achter haar oren voel ik niet echt of het warm genoeg is. Haar oren zelf zijn vrij koud.

Zijn er nog meer dingen dat ik kan doen? Of gaat ze sowieso geen wintervacht meer aanmaken? Ze lijkt wel wat in de rui nu.

Heb ook al gedacht aan een kruik dmv een fles warm water maar die is op de helft van de nacht natuurlijk alweer koud.

Iemand tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .