evadonatella Geplaatst: 14 september 2015 Geplaatst: 14 september 2015 Hallo allemaal, Vandaag toen ik bij Jip zat hoorde ik iets vreemds. Tijdens dat Jip aan het eten was van zijn hooi maakte hij een gek geluid. Hoe het precies klonk vind ik moeilijk om uit te leggen. Mijn vriend vond het een beetje op niezen lijken, ik vond het geluid meer lijken op hoesten maar dan wat hoger. Ook kwam het in me op dat hij misschien te vlug hooi naar binnen aan het werken was en zich daarin verslikte? (Hoe meer ik van dit soort dingen opschrijf, hoe stommer ik mezelf ga vinden, want dit klinkt dus echt nergens naar xd...) Gisternacht maakte Jip dit geluid ook, maar toen zag ik het niet gebeuren dus toen dacht ik dat het iets anders was. Meer dan die twee keer heeft hij voor zover ik weet niet gedaan. Jip eet verder gewoon goed, plast goed, drinkt goed en de keutels zijn ook prima. Ook is Jip lekker actief, dus voor zover ik kan zien is er verder niks mis met hem. Nu is mijn vraag: weet iemand wat dit geluid is en of dit iets is om mij zorgen over te maken?
Ilovenijntje Geplaatst: 16 september 2015 Geplaatst: 16 september 2015 Heb dit ook lang gehad maar volgens de DA was dit niet erg. Na een tijdje ging het gewoon weer over
evadonatella Geplaatst: 16 september 2015 Auteur Geplaatst: 16 september 2015 Ik hou het voor de zekerheid in de gaten. Hij is gewoon hetzelfde als normaal, op die 'niesjes' na eens per dag/per twee dagen. Volgende week ga ik waarschijnlijk toch nog naar de DA voor Jip, dus dan vraag ik het nog even na
Gast Geplaatst: 16 september 2015 Geplaatst: 16 september 2015 Bliksem heeft dit al zolang als ik hem heb. Vooral bij het eten. Niets aan de hand, met Bliksem dan althans
Vloems Geplaatst: 17 september 2015 Geplaatst: 17 september 2015 Het is natuurlijk moeilijk vergelijken, maar ik denk dat het lijkt op wat een van mn nijnen met drinken vaak doet. Het lijkt dan alsof ie teveel te snel drinkt en zich verslikt en dan een soort combinatie doet van hoesten en de keel schrapen.
evadonatella Geplaatst: 19 september 2015 Auteur Geplaatst: 19 september 2015 Ik heb Jip niet meer horen niezen. Ik hou het nog wel in de gaten. Volgende week gaat Jip op controle bij de DA. Ik merk een lichte verandering in het gedrag van Jip. Nu kan dat ook de puberteit zijn lijkt me, maar ik wil het toch even zeker weten
Aanbevolen berichten