Ilovenijntje Geplaatst: 13 september 2015 Geplaatst: 13 september 2015 Heeiii hier ben ik weer met Nijntje. Hij heeft erge diaree maar dat is al een tijdje.Hij krijgt geen groenten of fruit meer. Toch komt er telkens diarree bij. Morgen gaan we een afspraak maken bij de dierenarts. Maar als we naar de dierenarts gaan bijt hij telkens. Kan ik hier iets aan doen? En kan ik voorlopig ook zorgen dat de diarree verminderd? Dankje
evadonatella Geplaatst: 13 september 2015 Geplaatst: 13 september 2015 Ik zou nu naar de DA gaan en niet wachten. Toen Jip diarree had een paar maanden geleden waren we dezelfde dag nog maar de DA gegaan en dat was maar goed ook. Als ik dat had uitgesteld dan had hij het niet gehaald ben ik bang.
SuzanneKnuffel Geplaatst: 13 september 2015 Geplaatst: 13 september 2015 Heeft ie nergens pijn dan? bijt hij als je 'm oppakt?
evadonatella Geplaatst: 13 september 2015 Geplaatst: 13 september 2015 Hoe eet hij trouwens? Dat is ook heeeel belangrijk.
Ilovenijntje Geplaatst: 16 september 2015 Auteur Geplaatst: 16 september 2015 Nee niet echt pijn. Alleen minder bewegen enzo maar dat kan ook van ouderdom zijn. Nee, mij bijt hij niet maar mijn ouders, broer en familie bijt hij wel. Hij eet heel erg goed.
evadonatella Geplaatst: 16 september 2015 Geplaatst: 16 september 2015 Hoe oud is ie dan? Diarree vind ik best wel een dingetje om meteen naar de DA te gaan. Zeker als het aanhoudt zoals je aangeeft.
Pascale1987 Geplaatst: 16 september 2015 Geplaatst: 16 september 2015 1 van mijn konijnen is ook aan de diarree. Ik kreeg als tip om alleen hooi te voeren en hooi thee te geven. Dus geen brokken. Dan moeten er weer gewone keutels komen. En daarbij wel naar de DA gaan. Diarree is niet goed en al helemaal niet als het al een paar dagen is.
Domino Geplaatst: 16 september 2015 Geplaatst: 16 september 2015 We zijn inmiddels al een paar dagen verder, ben je al bij de dierenarts geweest? En is de diarree al minder?
Aanbevolen berichten