De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 5 januari 2008 Auteur Geplaatst: 5 januari 2008 ja ze heeft alleen de kruiden ertussenuit geplukt..de rest is niet interessant natuurlijk haha. k vond t een slimme van je!
Freud Geplaatst: 5 januari 2008 Geplaatst: 5 januari 2008 Hoe groot hou je de kruiden? Ik had blaadjes basilicum ter grootte van postzegel (of kleiner, puur voor de geur) echt in het midden en ertussen gelegd en gepropt, hij kreeg ze er niet zomaar uit. Moest toch echt eerst voorbij het hooi Of doet Bo dat ook, maar laat ze het hooi dan liggen?
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 5 januari 2008 Auteur Geplaatst: 5 januari 2008 uhh nee k had grote stukken erdoor gedaan..haha ga k ook is proberen. agh ja t houd me bezig he..
Freud Geplaatst: 5 januari 2008 Geplaatst: 5 januari 2008 Zorgen dat je die Fransjes slimmer af bent :strong: haha!
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 8 januari 2008 Auteur Geplaatst: 8 januari 2008 Ondertussen is de groei er weer flink in bij bo! Maakte me wel weer flinke zorgen. maar na wat overleg en alle gewichten te hebben laten zien van de afgelopen week, werd ook duidelijk hoe het kwam. Ze is gewoon erg snel in de stress, en precies met oud en nieuw ging het weer mis en begon ze zelfs langzaam weer af te vallen(t was niet veel maar toch) Nu weer even extra verwend en het gaat weer prima! Ze weegt nu na een paar daagjes groeien alweer 5 ons meer en zit nu op 3483 gr. Ow cindy hoe zwaar had ze nu moeten wegen?
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 8 januari 2008 Auteur Geplaatst: 8 januari 2008 ze is nu bijna 20 weken.
bunny ranch chanty Geplaatst: 8 januari 2008 Geplaatst: 8 januari 2008 Mooi dan gaat het de goede kant op zo.houd ons op de hoogte.
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 7 februari 2008 Auteur Geplaatst: 7 februari 2008 Bo vind het geweldig binnen. Lekker lui op de bank bij me liggen, gezelliger kan niet. Voor een dameskonijn is ze ook wel erg lief vind ik. Ze wil graag gekroel, ik heb nog geen 1 keer een sjago reactie van dr gehad! Echt een top meid!!
Freud Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 Wat een mooierd!! Ze ziet er ook erg gelukkig uit!
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 9 februari 2008 Auteur Geplaatst: 9 februari 2008 Vandaag voor t eerst weer is naar buiten geweest, t was zulk heerlijk weer! D'r oude makker weer ontmoet en dat was ookk gelijk weer goed! Ze was blij zich even te kunnen uitleven buiten en heeft echt een marathon gelopen. En de raarste sprongen weer gemaakt. Ik hoop dat de nachten ook snel weer wat minder koud zijn en dat ze weer lekker naar buiten kan verhuizen. Ze vind het zo heerlijk om de tuin rond te racen!
lizzie1981 Geplaatst: 9 februari 2008 Geplaatst: 9 februari 2008 geweldig dat het zo goed gaat met jouw Bo! En fijn dat Cindy je goed geholpen heeft! Ik heb dit topic aandachtig meegelezen omdat mijn kleine Bo ook ondervoed is! Hopelijk komt mijn lieve meid er ook zo goed doorheen als jouw mooie nijn! Maar dat gaat dankzij Cindy wel goed komen!
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 27 februari 2008 Auteur Geplaatst: 27 februari 2008 Zo bo is langzaam aan naar steeds koelere kamers verhuisd en dan nu ook weer naar buiten verhuisd. Ze is weer gekoppeld aan dr vriendje Sjoerd. Wat gelijk weer goed was ook! Gelukkig maar. Ze liggen de hele dag samen te kroelen. Hier de eerste maaltijd na de geslaagde koppeling! En een niet zo heel goeie kwaliteit foto, maar saampjes in hun hok! Sjoerd zegt: Booohooo ik wil ook erbij ga toch is aan de kant met je dikke kont!
bunny ranch chanty Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 Haha bo ziet er geweldig uit!!!!!!!!!!!!!!!!! ja een hele dame al die sjoerd moet knokken voor zijn eten.
xHann Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 Wat een geweldig mooi konijn is dat. Als ik later 'groot' ben , dan wil ik ook Ć©Ć©n (of 2) franse hango(o)r(en)..!
bunny ranch chanty Geplaatst: 22 mei 2008 Geplaatst: 22 mei 2008 Nu ben ik eigelijk wel heel benieuwd wat bo nu weegt nu ze reeds volwassen is geworden uiteindelijk?
Dommel Geplaatst: 26 mei 2008 Geplaatst: 26 mei 2008 Goh, wat n leuk topic uit de oude doos hihi .Wat leuk dat ze zo opgeknapt is!! Wat moet een Frans zo wegen dan en op welke leeftijd? Onze is ruim 4 maanden en woog vorige week maandag 3,9 kg.
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 27 mei 2008 Auteur Geplaatst: 27 mei 2008 Update van Bo...Ze weegt nu ruim 5 kilo en begint zelfs een wam te krijgen..moet nu zelfs oppassen dat ze niet te dik word haha.
bunny ranch chanty Geplaatst: 28 mei 2008 Geplaatst: 28 mei 2008 5.5 kilo is minimum gewicht dus daar zal ze wel opkomen en de wam heeft niks te maken met hoe zwaar ze is.Daar hebben de voedsters gewoon aanleg voor.Daar doe je niks aan.Dus binnen kort nieuwe foto`:bounce:
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Geplaatst: 3 juni 2008 hier alvast wat foto's, wel nog van April. http://www.bunnybunch.nl/community/fotohoekje/12349-fotos-bo-sjoerd.html#post241778
Aanbevolen berichten