Lotte1984 Geplaatst: 11 december 2007 Geplaatst: 11 december 2007 Geweldig dat het weer goed gaat met je nijn.Volgens mij mag jij iemand héél erg dankbaar zijn ;-)Heel veel geluk met je fransoos!
anouk Geplaatst: 11 december 2007 Geplaatst: 11 december 2007 ik geloof dat ik wat gemist heb:$fijn dat het weer beter gaat en ze naar huis mag ,veel beterschap verder en succes
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 11 december 2007 Auteur Geplaatst: 11 december 2007 Ze is er nog niet, maar ze is nu wel al 2,1 kilo en eet nu normale hoeveelheden voor n fransoos. Ze is wel flink gegroeid zeg in die 2 weken! Heb n heel andere bo terug! Ik zal later nog even een foto van dr plaatsen. maar eerst ga ik voor madam een salade bereiden, whaha. Mn zoontje, jurrian, is ook heel blij dat ze terug is, hij gaat elke keer bij dr hok zitten en tegen haar praten. Hij ging d'r ook wat salade voeren uit zn hand. Heeft hij ook een bezigheid deze dagen, hij heeft namenlijk z'n been gekneusd en vind zichzelf ook wel erg zielig.
Lotte1984 Geplaatst: 11 december 2007 Geplaatst: 11 december 2007 TRouwens, ik heb gisteravond in de opvang voor het eerst van mn leven een franse hangoor gezien. En jeetje, wat zijn die beesten groot. Shocking!
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 11 december 2007 Auteur Geplaatst: 11 december 2007 Hier is mn bo dan lekker thuis en in d'r nieuwe mega hok! Het hok is zo groot, mn zoontje kan er gewoon rechtop in zitten en languit in liggen(en dan nog heel veel ruimte over hebben) hmm misschien n idee als nieuw ledikantje voor 'm..
Lotte1984 Geplaatst: 11 december 2007 Geplaatst: 11 december 2007 Jeetje, wat goed zo'n groot hok!Daar gaat Bo heel veel plezier in beleven denk ik
bunny ranch chanty Geplaatst: 11 december 2007 Geplaatst: 11 december 2007 Als je weet dat een volwassen fransehangoor 5.5 kilo tot 6.5 kilo in gewicht is.Zal ze bijna 3 keer zo groot worden.Dus bo een fijne kerst weer gezellie thuis.En een voorspoedig verder herstel!!! Dag meisje.
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 14 december 2007 Auteur Geplaatst: 14 december 2007 Weer even een update over bo. Ze kwam de eerste dagen goed aan maar nu staat ze weer stil met dr gewicht. Vandaag had ze ook maar n kwart van dr biks op. Even overleg gepleegd en bo gaat nu even naar een ander plekje in huis, het is waarschijnlijk te druk hier in de kamer(zoontje en 2 katten) Ze drinkt ook bijna niets. Gelukkig blijven dr keutels goed en eet ze veel groenten. Even morgen afwachten en anders moet ze even een stapje terug en 3 porties groen op een dag en wat minder biks. Nou hopen dat het lukt op een iets minder stressvolle plek.
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 15 december 2007 Auteur Geplaatst: 15 december 2007 Ze heeft vannacht de schade ingehaald en wel gewoon dr hele portie biks van die dag op. Ze heeft ook weer iets meer gedronken. vanavond weer even wegen.
bunny ranch chanty Geplaatst: 15 december 2007 Geplaatst: 15 december 2007 ben benieuwd meschien had ze een day of.Wat weegt ze nu.
Aileen Geplaatst: 15 december 2007 Geplaatst: 15 december 2007 Agossie... Gelukkig gaat het wat beter met haar!!Ze ziet er op de foto al goed uit Ze ziet er nog uit als een konijn van 10 weekjes, maar dat gaat ze allemaal wel inhalen!Heel veel plezier met d'r :bunny1:
shanty Geplaatst: 15 december 2007 Geplaatst: 15 december 2007 Gelukkig is cindy hier .. mooi dat ze weer wat is opgeknapt nou maar hopen dat ze dit zo vol blijft houden
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 16 december 2007 Auteur Geplaatst: 16 december 2007 ze weegt nu 2400 dus ze is nu al bijna een hele kilo aangekomen!
shanty Geplaatst: 16 december 2007 Geplaatst: 16 december 2007 Bo mijn franse hangoor ram van bijna een jaar is ook heel erg afgevallen WAt geef jij allemaal om weer aan te komen ..Mischien kan ik dan ook nog wat toevoegen aan mijn Vreetdieet haha
bunny ranch chanty Geplaatst: 16 december 2007 Geplaatst: 16 december 2007 shanty wat weegt die van jouw dan? en nicole het gaat goed dan!!! het gewicht.
kelly1986 Geplaatst: 16 december 2007 Geplaatst: 16 december 2007 ff terzijde... maar heten alle fransen hier BO???
shanty Geplaatst: 16 december 2007 Geplaatst: 16 december 2007 uh nou dat weet ik eigelijk niet maar ik heb altijd namen met een B behalve flamingo dan
Mireille Geplaatst: 16 december 2007 Geplaatst: 16 december 2007 ff terzijde... maar heten alle fransen hier BO??? nee hoor, die van mij heten hannes en ella:baby:
bunny ranch chanty Geplaatst: 16 december 2007 Geplaatst: 16 december 2007 ff terzijde... maar heten alle fransen hier BO??? Ha ha de mijne heete het als eerste hoor....................Maar is best een lompe naam voor z´n lieve lobbes.:blink:
kelly1986 Geplaatst: 16 december 2007 Geplaatst: 16 december 2007 ja ik vind die naam m ook echt passen hoor!!! trouwens zag van de week een afschrift... stond me toch iets raar tussen.."zalf BO" ik dekn wat is dat toch wat ik gekocht heb..... hahaha toen snapte ik m
bunny ranch chanty Geplaatst: 16 december 2007 Geplaatst: 16 december 2007 Jep bo zalf he heel duidelijkkkkkkkkkkkkkkkkk haha.Maar ik heb hier ook nog een sien en milou franse hangoor voedsters zitten.
Aanbevolen berichten