Reusje Geplaatst: 29 november 2007 Geplaatst: 29 november 2007 We duimen en is nu in goede handen dus dat komt hopelijk wel goed.
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 29 november 2007 Auteur Geplaatst: 29 november 2007 Vooralsnog gaat t goed, ze heeft gewoon gegeten, maja dat deed ze hier ook. We zullen maar afwachten dan.
bunny ranch chanty Geplaatst: 29 november 2007 Geplaatst: 29 november 2007 Eerst even de eerste 3 dagen door komen.............Dan kunnen we eigelijk meer zeggen.Hoeveel ze eet hoe ze keuteld en of de medicijnen die we geven har zullen gaan helpen.Om aan te komen.Ze heeft voor al veel vitamines nodig.Omdat door de ondervoeding de organen opgezet zijn.Maar ze eet zelf nog wel gelukkig en drinkt.Dus afwachten hoe ze zich hopelijk gaat herstellen.
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 1 december 2007 Auteur Geplaatst: 1 december 2007 Ga je nog n foto maken van dr Cindy?? K mis dr echt erg joh! Ze is zo'n lieverd namenlijk!!
bunny ranch chanty Geplaatst: 1 december 2007 Geplaatst: 1 december 2007 Ja meis ik zal staks nog even een foto van haar plaatsen!!!Het gaat beter ik zie voor uitgang met eten en vooral eten van groentens.Ze had zoals ik zag een groot probleem ze at dus te weinig bix en dronk dus ook te weinig water.Dan kan je het bix wel opvoeren maar als ze niet meer drinkt heb je kans op een verstopping.Dus dat meer aan vocht wat ze eerst nodig heeft krijgt ze nu door middel van groen.Als dat nu lekker gaat zullen we het bix op gaan voeren heel langzaam steeds meer.Ze at 60 gram per dag daar zit ze nu nog steeds op.Zullen het met ongeveer 5 gram per dag gaan verhogen.Maar dat moet ze dan natuurlijk zo stiekem aan helemaal opeten wat ze nu nog doet bij 60 gram.De ruggegraat en dikke buik zullen zeker lang blijven.Je moet zeker rekenen op 8 weken voor dat haar buik soepeler word.Ze is wel aangekomen nu!!!Dus we gaan de goede kant op.cindy
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 1 december 2007 Auteur Geplaatst: 1 december 2007 ow gelukkig ze doet dr best wel he! Geef dr een dikke knuffel van me!
bunny ranch chanty Geplaatst: 1 december 2007 Geplaatst: 1 december 2007 Ja enkele dikke knuffels krijgt ze elke dag hoor!!!De andere nijnen snapen niet helemaal waarom zo er zo lang over doet om te eten.Maar ik heb goed hoop nu na een aantal dagen. Hier kun je goed aan haar nek haren zien dat de haar structuur vettig is.En pluizig.Wat niet hoord te zijn.Van wegen haar onder voeding schakeld het lichaam de voeding naar de haren uit zeg maar.Haren kunen zelfs uit vallen.Zo op de foto kun je niet zien hoe mager ze is en de opgeblazen buik die ze heeft.Maar het is een vechter dus we duimen verder!!!!!!cindy
YvonneH Geplaatst: 1 december 2007 Geplaatst: 1 december 2007 Het klinkt in ieder geval wel een stuk positiever, ik hoop dat het steeds beter gaat met haar!
Diddl Geplaatst: 2 december 2007 Geplaatst: 2 december 2007 Klinkt zekers een stuk beter. Kom je vandaag met nog beter nieuws Cindy?
bunny ranch chanty Geplaatst: 2 december 2007 Geplaatst: 2 december 2007 Ze krijgt nu 3 porties bix per dag dus zit nu op 70 gram.Die ze wel opeet.Je moet eigelijk van het eten een feest maken voor haar.Ze krijgt nu wel wat gemengd voer er door heen Om het aantrekkelijker te maken.Maar met mate natuurlijk.Ze lijkt het zeker goed op te pakken.Ik zal haar vanavond weer even wegen.Dat doe ik elke dag op de zelfde tijd stip van de dag.Om zo een goed gegeven te krijgen.
Diddl Geplaatst: 2 december 2007 Geplaatst: 2 december 2007 Dus de eerste drie dagen zijn jullie bijna door. Fijn om dat te horen. Als jij er toch niet was Cindy......SUPERZZZZZZ
bunny ranch chanty Geplaatst: 2 december 2007 Geplaatst: 2 december 2007 Ze weegt nu 1830 gram.En de vacht ziet er al beter uit.Ik zal van de week nieuwe fotoĀ“s maken. Het gaat goed!!!!!
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 2 december 2007 Auteur Geplaatst: 2 december 2007 Ow geweldig!! Saint cindy:bow: hehe. Nee serieus ik ben heel erg blij om te horen dat het beter gaat met mn meid! Ik vind het zo erg dat ze zo ver weg zit, en dr niet zelf kan checken. maarja als het maar weer beter gaat met dr.
bunny ranch chanty Geplaatst: 4 december 2007 Geplaatst: 4 december 2007 Ik heb hier en daar overleg gepleegt.En ze mag als ze 2 kilo weegt weer terug naar huis!!!! met een flinke boodschappen lijst wat ze allemaal nodig heeft.van groen en hoeveel heden en vitamines.Je zult ook bio garde roer jogurd moeten aan schaffen.Wat ze nu nog met een spuitje krijgt.Maar meschien in de toekomst wel op gaat likken.Dus als het goed blijft gaan kan ze zaterdag over een week weer naar huis.Dat is toch goed nieuws lijkt mij!!!!Ze moet dan nog wel langzaam een kilo meer aan komen maar dat zal onder goede begleiding wel lukken.Wat wel jammer is dat ze nu voorlopig wel alleen in een hok zal moeten zitten.Maar als ze maar beter gaat worden.Dan geniet ze later weer.Ik verwacht dat de dikke buik en onder gewicht pas over 12 weken helemaal weg zal zijn.groetjes cindy
Diddl Geplaatst: 4 december 2007 Geplaatst: 4 december 2007 Dat is zeker geweldig nieuws om te horen zeg. Feli voor jullie alledrie!!!!!! :beer:
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 4 december 2007 Auteur Geplaatst: 4 december 2007 Jaa zeker goed nieuws he! Ik ben ook heel blij dat het weer beter met d'r gaat!
Diddl Geplaatst: 4 december 2007 Geplaatst: 4 december 2007 Dat kan ik mij heeeeeeeeeeeeeeeel goed voorstellen.
Lotte1984 Geplaatst: 4 december 2007 Geplaatst: 4 december 2007 Oh wat fijn dat het zo goed gaat zeg!
bunny ranch chanty Geplaatst: 6 december 2007 Geplaatst: 6 december 2007 Jippie ze weegt nu 1900 gram en het gaat goed!!!Haar rug voel je al wel minder .Gelukkig!!! Dus nog even en dan is ze thuis.Hier alvast de groetjes van bo.Haar haren zien er ook al een stuk beter uit.
Diddl Geplaatst: 7 december 2007 Geplaatst: 7 december 2007 Dank je wel Bo en je ziet er al weer een heel stuk beter uit. Word maar snel helemaal beter zodat je misschien wel de kerstdagen bij je vrouwtje kan zijn. Veel liefs en beterschap van Gizmo, Pongo, Punky en Bibbl.
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 10 december 2007 Auteur Geplaatst: 10 december 2007 Jippie komt Bo komt vanavond thuis!! Ik ga snel inkopen doen want ze heeft een hele gebruiksaanwijzing mee haha. Maarja dat maakt allemaal niet uit, als ze maar weer thuiskomt, ik mis dr nogal. Helaas zit ze daar binnen en kan ik dr nu dus niet meer naar buiten doen, dat word hier in huis wel heel wat aanpassingen maken. En een nieuw hok, ik heb wel n binnenhok, maar die is wel wat klein voor n fransoos. Maar een geluk bij n ongeluk dat t konijn van mn zusje is overleden, zij had wel n mega binnenhok. Ze mag trouwens overdag gewoon los, maarja als ik er niet ben wil ik dr wel in dr hok, en dan is het zielig als ze een klein hokje heeft.
Diddl Geplaatst: 10 december 2007 Geplaatst: 10 december 2007 Feli!!!!!! Fijn dat ze weer thuis is. En een binnenkonijn is eigenlijk heel erg leuk.
bunny ranch chanty Geplaatst: 10 december 2007 Geplaatst: 10 december 2007 Ja geweldig he we willen wel op de hoogte blijven van haar groei natuurlijk!!! cindy
YvonneH Geplaatst: 10 december 2007 Geplaatst: 10 december 2007 Wat goed dat ze weer thuis is! Geniet er maar weer van.
Aanbevolen berichten