Mary Geplaatst: 28 november 2007 Geplaatst: 28 november 2007 Hallo, ik ben net met mijn nijn bij de dierenarts geweest en hij heeft huidmijt, vond het zo zielig. Ik heb Fronline pipetjes gekregen als medicijn.Maar ik was aan het zoeken op internet en kom ik dit tegen: Fipronil (Frontline-Merial) is erg effectief tegen C. parasitavorax, de fabrikant waarschuwt echter sterk tegen gebruik van dit middel bij konijnen .Gevaarlijke bijverschijnsel zoals depressie, anorexia, en stuiptrekkingen kunnen vooral bij jongere en kleinere konijnen voorkomen en de dood tot gevolg hebben.:(Ik vind hem ook erg sloom nu, maar dat zit misschien tussen m'n oren.Hebben jullie ervaring met dit product?
YvonneH Geplaatst: 28 november 2007 Geplaatst: 28 november 2007 Mijn da zegt ook dat je nooit frontline moet gebruiken bij konijnen, dat kan inderdaad erg gevaarlijk zijn!Je kan wel stronghold voor kittens of advantage gebruiken. Heb je het al gebruikt?
Mireille Geplaatst: 28 november 2007 Geplaatst: 28 november 2007 Frontline is dodelijk voor konijnen dus zeker niet gebruiken, dat had je da hoe konijnkundig of niet ook moeten weten!!!Dus spoedoverleg met je da als je het al gebruikt hebt en je konijn goed in de gaten houden
Mary Geplaatst: 28 november 2007 Auteur Geplaatst: 28 november 2007 Oh sorry mensen, ik was in de war!Heb nog even gekeken maar het is gelukkig Stronghold! Pfff, opluchtingSorry hoor!!!!!!!!
YvonneH Geplaatst: 28 november 2007 Geplaatst: 28 november 2007 Nou gelukkig maar! Dat hebben wij ook al een aantal keer gebruikt en wij hebben daar hele goeie ervaringen mee. Wel de dosering voor kittens dan he.
Nangel Geplaatst: 28 november 2007 Geplaatst: 28 november 2007 pfff gelukkig zeg, want anders zou ik toch even naar een andere dierenarts gaan als hij wel de verkeerde mee had gegeven.
Reusje Geplaatst: 28 november 2007 Geplaatst: 28 november 2007 Je moet wel de verpakking Stronghold kitten hebben hé.:bounce:
Mary Geplaatst: 28 november 2007 Auteur Geplaatst: 28 november 2007 ja, heb de verpakking niet mee gekregen maar volgens mij is het wel voor kittens.!
kelly1986 Geplaatst: 28 november 2007 Geplaatst: 28 november 2007 heb je wel de sterkte erop staan? dan zou je het op internet na kunnen kijken denk ik! daar zal vast de sterkte van de stronghold voor kittens op staan
Aanbevolen berichten