nina72 Geplaatst: 29 augustus 2015 Geplaatst: 29 augustus 2015 Hallo Sinds 2 weken zijn wij de trotse bezitters van 2 franse hangoren Lola en Tom. Ze zijn nu allebei 10 weken oud en ik vraag me af of het normaal is dat er een behoorlijk gewichtsverschil zit tussen beide konijnen. Tom weegt op dit moment 1625g en Lola 1945g. Ze eten allebei goed en zijn vreselijk lief aanhankelijk en nieuwsgierig maar je kunt het verschil tussen beide goed zien. Is dit normaal en zal dit nog bij trekken of moeten we Tom misschien ergens mee bijvoeren en zo ja, waarmee? Is er eigenlijk ergens iets van een soort groeitabel voor Franse hangoren? Ik vind het wel leuk om het een beetje bij te houden//vergelijken. Veel groetjes Nina
Kareltje. Geplaatst: 10 december 2015 Geplaatst: 10 december 2015 Misschien een vrij late reactie, maar rammetjes zijn over het algemeen kleiner dan voedster Franse hangoren. Mijn fh rammetje weegt nu na 1,5 jaar 5,2 kilo en is beduidend kleiner dan zijn moeder waarvan ik gok dat ze zeker 6 kilo weegt.
Aanbevolen berichten