Bunnysgirl Geplaatst: 27 augustus 2015 Geplaatst: 27 augustus 2015 halloMijn konijn stevie is op dinsdag 18 augustus gecastreerd en hij had een rompertje aan voor zijn hechting en gaat goed met hem En ik denk dat ik in december een vrouwtje konijn neemt
SuzanneKnuffel Geplaatst: 27 augustus 2015 Geplaatst: 27 augustus 2015 Leuk!! Zal stevie ook leuk vinden! 1
sharon(L)rabbits Geplaatst: 27 augustus 2015 Geplaatst: 27 augustus 2015 Wat fijn dat het allemaal goed is gegaan!Een vriendinnetje zal inderdaad wel heel leuk voor hem zijn.Mag ik vragen waarom je er pas voor kiest in december? 1
Bunnysgirl Geplaatst: 27 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2015 Ja omdat in december dan is zelfde soort want ik oktober worden ze geboren en in half november mag ze weg Maar ik heb afgesproken begin december haar ophaalt
Dipsy Geplaatst: 27 augustus 2015 Geplaatst: 27 augustus 2015 Als ik even mag inhaken lijkt het me niet slim om voor een baby konijn te gaan.het kan namelijk goed zijn dat de karakters helemaal niet klikken met elkaar en dan zit je met een probleem.konijnen moeten echt bij elkaar passen
sharon(L)rabbits Geplaatst: 27 augustus 2015 Geplaatst: 27 augustus 2015 Hoe oud is Stevie eigenlijk?En heb je er weleens aan gedacht om naar een dierenasiel/konijnenopvang te gaan?Soms kun je je eigen konijn dan meenemen en kijken met welk konijn hij een 'klik' heeft.Dan weet je (bijna) zeker dat de koppeling gaat slagen plus je geeft een konijn een 2e kans zo!
Aanbevolen berichten