Ga naar inhoud

Hangoor?


picka<3

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik heb een konijn van ongeveer 4 maanden.

Het is een kruising tussen een angora en teddy widder. En veel mensen zeggen dat teddy widder hangoor betekend en dus de oren allang zouden moet hangen. Maar een poosje terug heeft er ong een paar weken 1 oor naar beneden gehangen. Maar dat is ook weer goedgekomen en nu staat ze allebi weer gewoon rechtop ik vind het allemaal een beetje vreemd maar toen er 1 oor hing kon ik niet merken dat zij daar pijn aan had, ook als ik het oor optilde viel het gevoelloos neer. Ik zal er wel even foto's opzetten hoe het toen en nu was. Heeft iemand een idee hoe dit kan en of allebeide oren nog gaan hangen?

Alvast bedanktt allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een angora heeft staande oren, een teddy widder (over het algemeen) hangoren. Het is maar net de vraag welke genen sterker gaan zijn. Max was ook een kruising tussen een hangoor en een "normaal oor" konijn (of zoiets). Hij had "vliegtuigoren" (1 omlaag, 1 omhoog, allebei horizontaal aan de zijkanten van zijn kop) als hij moe, slaperig of ziek was, maar als hij alert was, schoten ze allebei overeind. 


Link naar reactie
Delen op andere sites

Een angora heeft staande oren, een teddy widder (over het algemeen) hangoren. Het is maar net de vraag welke genen sterker gaan zijn. Max was ook een kruising tussen een hangoor en een "normaal oor" konijn (of zoiets). Hij had "vliegtuigoren" (1 omlaag, 1 omhoog, allebei horizontaal aan de zijkanten van zijn kop) als hij moe, slaperig of ziek was, maar als hij alert was, schoten ze allebei overeind.

Ow bedankt! maar was het dus niks ergs toen die hem een poos omlaag had?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .