picka<3 Geplaatst: 24 augustus 2015 Geplaatst: 24 augustus 2015 Hallo allemaal!Ik heb een konijn van ongeveer 4 maanden.Het is een kruising tussen een angora en teddy widder. En veel mensen zeggen dat teddy widder hangoor betekend en dus de oren allang zouden moet hangen. Maar een poosje terug heeft er ong een paar weken 1 oor naar beneden gehangen. Maar dat is ook weer goedgekomen en nu staat ze allebi weer gewoon rechtop ik vind het allemaal een beetje vreemd maar toen er 1 oor hing kon ik niet merken dat zij daar pijn aan had, ook als ik het oor optilde viel het gevoelloos neer. Ik zal er wel even foto's opzetten hoe het toen en nu was. Heeft iemand een idee hoe dit kan en of allebeide oren nog gaan hangen? Alvast bedanktt allemaal!
picka<3 Geplaatst: 24 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2015 Ik kan de foto niet bijvoegen maar op mijn profielfoto staat ze ook met 1 hangend oor.
yuki-chan Geplaatst: 24 augustus 2015 Geplaatst: 24 augustus 2015 Een angora heeft staande oren, een teddy widder (over het algemeen) hangoren. Het is maar net de vraag welke genen sterker gaan zijn. Max was ook een kruising tussen een hangoor en een "normaal oor" konijn (of zoiets). Hij had "vliegtuigoren" (1 omlaag, 1 omhoog, allebei horizontaal aan de zijkanten van zijn kop) als hij moe, slaperig of ziek was, maar als hij alert was, schoten ze allebei overeind.
picka<3 Geplaatst: 24 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2015 Een angora heeft staande oren, een teddy widder (over het algemeen) hangoren. Het is maar net de vraag welke genen sterker gaan zijn. Max was ook een kruising tussen een hangoor en een "normaal oor" konijn (of zoiets). Hij had "vliegtuigoren" (1 omlaag, 1 omhoog, allebei horizontaal aan de zijkanten van zijn kop) als hij moe, slaperig of ziek was, maar als hij alert was, schoten ze allebei overeind.Ow bedankt! maar was het dus niks ergs toen die hem een poos omlaag had?
SuzanneKnuffel Geplaatst: 24 augustus 2015 Geplaatst: 24 augustus 2015 Huh mijn Nijn (teddy widder) heeft opstaande oren?
NaOomkuuHh Geplaatst: 24 augustus 2015 Geplaatst: 24 augustus 2015 Dan is nijn een teddy dwerg waarschijnlijk. Widder betekend hangoor, dus teddy widders hebben hangoren.
evadonatella Geplaatst: 24 augustus 2015 Geplaatst: 24 augustus 2015 Teddy Widders zijn ook een maatje groter
SuzanneKnuffel Geplaatst: 25 augustus 2015 Geplaatst: 25 augustus 2015 Ah okeeee, tjonge, zo.kom je nog s ergens achter
Aanbevolen berichten