Binkie-Lover Geplaatst: 22 augustus 2015 Geplaatst: 22 augustus 2015 Hoi allemaalIk was net het hok van mijn konijn aan het schoonmaken en toen zat er eemoorwurm in. De oorwurm viel net naast mijn konijn die op de onderste verdieping zat. Ik pakte snel mijn konijn op omdat ik niet weet of oorwurmen schadelijk zijn voor mijn konijn. Maar toen ik mijn konijn had gepakt was de oorwurm weg! Snel mijn konijn nagekeken of die in zijn vacht ofzo zat maar ik zag hem niet. Nu weet ik niet of ze schadelijk zijn voor mijn konijn, waar ik op moet letten en wat ik nu moet doen! Ik hoop dat jullie een antwoord hebben op mijn vragen. Ook heb ik vaker last dat er oorwurmen in het hok zitten, niet heel veel gewoon 2 à 3. Weten jullie misschien of dat erg is, wat ik eraan kan doen en hoe het komt? Ik hoor het graag van jullie. Alvast bedankt!Groetjes!!!
Gast Geplaatst: 22 augustus 2015 Geplaatst: 22 augustus 2015 Die kunnen geen kwaad hoor, kom ze hier zo vaak tegen. Vind het zelf alleen vieze beestjes
Binkie-Lover Geplaatst: 22 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2015 Die kunnen geen kwaad hoor, kom ze hier zo vaak tegen. Vind het zelf alleen vieze beestjes Haha ik vind ze ook vies maar ze kunnen hem ook geen kwaad doen om bijvoorbeeld in zijn vacht te kruipen of in hem kruipen? Ik weet niet of ze dat doen hoor!
Gast Geplaatst: 22 augustus 2015 Geplaatst: 22 augustus 2015 Nee hoor. Tenminste, hier nog nooit last mee of van gehad. Beestjes doen niets.
Binkie-Lover Geplaatst: 22 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2015 Oké heel erg bedankt voor het antwoorden
Shivaya Geplaatst: 22 augustus 2015 Geplaatst: 22 augustus 2015 ohja oorwurmen, die kropen toch in je oor ? Wat was dat ook alweer, als kind was ik altijd zo bang voor ze:p
Gast Geplaatst: 22 augustus 2015 Geplaatst: 22 augustus 2015 Jaaaa!! Daarom vind ik ze stiekem nog steeds eng. Al doen ze dat niet. Denk ik. Toch?
Shivaya Geplaatst: 22 augustus 2015 Geplaatst: 22 augustus 2015 Volgens mij eten ze je hoofd van binnen leeg :o 1
SuzanneKnuffel Geplaatst: 22 augustus 2015 Geplaatst: 22 augustus 2015 Die zag ik hier laatst ook 1 kruipen, meteen nijntjes & ren nagekeken maar nadien geen meer gezien.viezerikken, bah!
Gast Geplaatst: 22 augustus 2015 Geplaatst: 22 augustus 2015 Puur natuur, niks aan doen. Nou, als ze in m'n oor kruipen....
SuzanneKnuffel Geplaatst: 22 augustus 2015 Geplaatst: 22 augustus 2015 Hahaha een keer kriebele. Puur natuur :-P
Ainariel Geplaatst: 22 augustus 2015 Geplaatst: 22 augustus 2015 Nou, als ze in m'n oor kruipen.... Dan moet ie er wel uit. Dat gaat ontsteken.
SuzanneKnuffel Geplaatst: 22 augustus 2015 Geplaatst: 22 augustus 2015 Heeft een van jullue dat filmpje gezien op fb van.die.spin die uit dat oor kwam?? iekkkk
Lonja Geplaatst: 22 augustus 2015 Geplaatst: 22 augustus 2015 Oorwormen kruipen niet in je oor, dat is onzin. Het kan helemaal geen kwaad.
Gast Geplaatst: 23 augustus 2015 Geplaatst: 23 augustus 2015 Oorwormen kruipen niet in je oor, dat is onzin. Het kan helemaal geen kwaad. Het was ook een grapje
Evee Geplaatst: 23 augustus 2015 Geplaatst: 23 augustus 2015 Eten oorwurmen niet vliegen, luizen en vlooien(eitjes)? Dan zouden ze juist nuttig zijn in het konijnenhok ipv gevaarlijk. Ik moet bekennen dat ik het ook maar rare beesten vind en ze liever niet in het konijnenhok zou zien haha. De enge haken aan hun staartjes, net een soort mini-schorpioenen. brr!
SuzanneKnuffel Geplaatst: 23 augustus 2015 Geplaatst: 23 augustus 2015 Ja inderdaad.. je zou gewoon bang worden van zo'n beestje brr
Charita Geplaatst: 23 augustus 2015 Geplaatst: 23 augustus 2015 Ik heb steeds een hele partij van die beesten in het hok. Wat ik wel vervelend vind is dat ze de groente op eten en er op poepen. Ik neem tenminste aan dat al die zwarte stipjes die ze achter laten poep is.Kan het dan allemaal weg gooien
SuzanneKnuffel Geplaatst: 23 augustus 2015 Geplaatst: 23 augustus 2015 Oh bah das wel goor ja!! en kun je niks tegen doen he..
Aanbevolen berichten