Ga naar inhoud

brokje half opeten


Patatje

Aanbevolen berichten

Kruimel eet sinds eergister slecht. Normaal rent ze meteen naar het bakje toe, maar dit doet ze nu niet. Ze eet wel een of twee brokjes uit mijn hand en een klein beetje witlof of andijvie als ik het voor haar houd. Daarna rent ze weg en gaat ze in een hoekje zitten. Een tijd geleden had ze dit ook. Bij de dierenarts durfden ze niet te zeggen wat het was. Heb toen pijnstilling en darmstimulana gegeven en toen werd ze weer de oude.

Deze keer is ze gelukkig wel levendiger en eet ze ook nog kleine beetjes. Wat me wek opviel is dat ze het brokje SS aan de zijkant van haar mond houdt. Op een gegeven moment laat ze het vallen en ligt er een brokje waar ze alleen half op heeft gesabbeld. Ze kauwt ook langzaam.Andijvie eet ze wel op (als ze dus zin heeft en niet in een hoekje gaat zitten). Ik ben wel meteen begonnen met pijnstilling en darmstimulans. Maar ik krijg het vermoeden dat dit niet met haar darmen te maken heeft, maar misschien met haar gebit...

Wat denken jullie hierover?

(Wil dit graag eerst weten voor ik naar de dierenarts ga)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .