An Van Derlinden Geplaatst: 17 augustus 2015 Geplaatst: 17 augustus 2015 Mijn lieve max houdt plots zijn achterpootje omhoog...Soms hupt ie er wel wat op maar als ie heeft stilgelegen houdt ie het weer in als hij gaat lopen. Ik vind dit heel triest en eng om te zien. Heb al eens gekeken en gevoeld maar ik merk niet echt iets. 1
bob Geplaatst: 18 augustus 2015 Geplaatst: 18 augustus 2015 als hij hem verder niet gebruikt zou ik naar de dierenarts gaan.
An Van Derlinden Geplaatst: 18 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 18 augustus 2015 Jammer genoeg vandaag niet echt beter. Hij hupt er soms wel op en zag ook dat hij met die poot aan zijn oren krabt..maar hij houdt hem toch wat omhoog en anders dan normaal. Morgen toch maar naar de dierenarts!
Domino Geplaatst: 18 augustus 2015 Geplaatst: 18 augustus 2015 Eet en drinkt hij nog wel goed? En poepen en plassen? Een konijn wat pijn heeft stopt namelijk makkelijk met eten. En als dat het geval is, wordt het gevaarlijk en zal je met spoed naar de dierenarts moeten gaan. Konijnen zijn wel meesters in het verbergen van pijn, hou dat in je achterhoofd.
An Van Derlinden Geplaatst: 18 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 18 augustus 2015 Ja dat doet ie allemaal nog wel goed. Enkel is hij wel wat schuchterder lijkt me, en rustiger. Hij was normaal nogal nieuwsgierig en dartel...nu wat stiller.
An Van Derlinden Geplaatst: 20 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2015 Even updaten Gisteren dus naar de dierenarts geweest. ..Gelukkig geen breuken. Waarschijnlijk een ontsteking of kneuzing. Gaat normaal vanzelf over. Spuitje gekregen en nog 5 daagjes een pijnstillend/ontstekingsremmend papje geven. Ik zie dat het sinds vanavond ook al iets beter is. Misschien te vlug naar de dierenarts geweest...Ben wel superblij dat het niets ernstig is. Hij is ook al heel wat levendiger!
Sanne1993 Geplaatst: 20 augustus 2015 Geplaatst: 20 augustus 2015 Ik denk juist dat het beter gaat omdat je naar de dierenarts bent geweest 1
Lienappelsien Geplaatst: 20 augustus 2015 Geplaatst: 20 augustus 2015 Beterschap!Ik zou juist denken dat het dankzij de pijnstillers beter gaat, dus goed dat je naar de dierenarts bent geweest Edit: haha dat is een vrijwel identiek antwoord Sanne! 1
Aanbevolen berichten