itsdjelany Geplaatst: 17 augustus 2015 Delen Geplaatst: 17 augustus 2015 Hoi allemaal. Ik ben nieuw op dit forum en wil me graag rustig voor stellen maar ik zit hier met een spoed geval dus ik doe het even kort. Ik ben Djelany, 19 jaar. Ik heb een voedster die samen met de 2 voedsters van mijn zus zit. Het konijntje van mijn zus heeft een extreem opgezwollen geslachtsdeel. Dit is volgens mijn zus 2 weken geleden begonnen. Het was toen nog heel rood en er kwam allemaal vies groen spul uit. Dit is er niet meer maar het is nog steeds opgezwollen. Ook heb ik het idee dat ze het zwarte schaap van de 3 is. Ik ontdekte allemaal korstjes en verdwenen plukjes vacht. Ook heeft ze aan 1 oog een heel klein beetje een opgezwollen ooglid. Foto's uploaden lukt op de een of andere manier niet, maar staan hier: http://www.konijnenforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=13116 Wie kan mij helpen? Wat is dit? Ik maak me heel erg veel zorgen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 17 augustus 2015 Delen Geplaatst: 17 augustus 2015 Zo snel mogelijk naar de dierenarts! Wij kunnen hier niet bepalen wat het is en welke behandeling het konijn moet krijgen.Veel sterkte en beterschap en laat even hoe het gaat! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
itsdjelany Geplaatst: 17 augustus 2015 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2015 Dat heb ik mijn zus ook al vaak genoeg gezegd. Maar we waren natuurlijk ook benieuwd of iemand het herkent Heel erg bedankt ik laat het weten! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anjo Geplaatst: 17 augustus 2015 Delen Geplaatst: 17 augustus 2015 Het klinkt alsof de dames het niet zo gezellig hebben onderling en er gevochten wordt maar goed wij kunnen dat inderdaad zo niet beoordelen en hoe het konijn behandelt moet worden ook niet. Zo snel mogelijk naar de dierenarts is het beste advies en wellicht de dames scheiden? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
itsdjelany Geplaatst: 17 augustus 2015 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2015 Ja klopt dat idee heb ik ook. De andere 2 zijn ook iets ouder ik denk dat het daarmee te maken heeft. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Christaaa Geplaatst: 17 augustus 2015 Delen Geplaatst: 17 augustus 2015 Wat zei de dierenarts toen het rood was en er groen spul uit kwam? Ik neem tenminste aan dat dat ook al iets is wat je de dierenarts laat zien... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laniboekje Geplaatst: 17 augustus 2015 Delen Geplaatst: 17 augustus 2015 Dierenarts. Succes & sterkte. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jill85 Geplaatst: 17 augustus 2015 Delen Geplaatst: 17 augustus 2015 Klinkt idd serieus. Ikzou ze ook scheiden van de andere voedsters Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten