Ga naar inhoud

help! opgezwollen geslachtsdeel!


itsdjelany

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal. Ik ben nieuw op dit forum en wil me graag rustig voor stellen maar ik zit hier met een spoed geval dus ik doe het even kort. Ik ben Djelany, 19 jaar. Ik heb een voedster die samen met de 2 voedsters van mijn zus zit.


 


Het konijntje van mijn zus heeft een extreem opgezwollen geslachtsdeel. Dit is volgens mijn zus 2 weken geleden begonnen. Het was toen nog heel rood en er kwam allemaal vies groen spul uit. Dit is er niet meer maar het is nog steeds opgezwollen.


 


Ook heb ik het idee dat ze het zwarte schaap van de 3 is. Ik ontdekte allemaal korstjes en verdwenen plukjes vacht. Ook heeft ze aan 1 oog een heel klein beetje een opgezwollen ooglid.


 


Foto's uploaden lukt op de een of andere manier niet, maar staan hier: http://www.konijnenforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=13116


 


Wie kan mij helpen? Wat is dit? Ik maak me heel erg veel zorgen!


 


Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klinkt alsof de dames het niet zo gezellig hebben onderling en er gevochten wordt maar goed wij kunnen dat inderdaad zo niet beoordelen en hoe het konijn behandelt moet worden ook niet. Zo snel mogelijk naar de dierenarts is het beste advies en wellicht de dames scheiden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .