Soapysoof Geplaatst: 15 augustus 2015 Geplaatst: 15 augustus 2015 Hallo lieve mensen. Ik heb een konijntje die een wond in zijn nek heeft ben er 2 keer mee naar de dierenarts gegaan die heeft hem een pakje aangedaan zodat hij niet bij de wond kan maar hij blijft hem maar uittrekken en aan de wond zitten kan dit kwaad? Of denken jullie dat het beter Is op een kap bij hem om te doen? 2
Shivas Geplaatst: 15 augustus 2015 Geplaatst: 15 augustus 2015 Met een kapje kunnen ze meoilijker aan hun eten.Kan je er geen zelfklevend windseltje omdoen,niet te vast.
Soapysoof Geplaatst: 15 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2015 Dankje voor je reactie! Ja ga dat even proberen inderdaad wil niet dat het haar belemmerd met eten enzo. Bedankt!
Evee Geplaatst: 16 augustus 2015 Geplaatst: 16 augustus 2015 Een kapje zit ook echt in de nek, als de wond daar zit, kan het dus zijn dat de kap de wond irriteert.
Rian Geplaatst: 18 augustus 2015 Geplaatst: 18 augustus 2015 Je zou nog kunnen proberen om de kleinste maat katoenen babyromper aan te trekken. Ik kan me bij mijn konijnen niet voorstellen dat dat zou lukken, maar je kunt het altijd proberen. Dan komen ze er in ieder geval lastig tot niet bij. Wel de wond in de gaten blijven houden dan natuurlijk. Lastig! Succes.
Aanbevolen berichten