robine Geplaatst: 14 augustus 2015 Geplaatst: 14 augustus 2015 Hoi allemaal Mijn konijn niest tenminste dat hoorde ik vandaag en er valt haar bij hem uit, is dit gewoon of heeft hij wat? het lijkt mij niet gewoon.
Sanne1993 Geplaatst: 14 augustus 2015 Geplaatst: 14 augustus 2015 Ik zou zijn neusje en pootjes even in de gaten houden. Als zijn neusje droog is en zijn pootjes schoon zijn is er waarschijnlijk niks aan de hand. Als zijn neusje nat is dan kan het snot zijn en daarmee moet je naar de dierenarts. Haaruitval hoeft ook niet raar te zijn. Misschien is hij gewoon aan het verharen. 1
robine Geplaatst: 14 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2015 En we hebben het idee dat hij ook niet al zijn eten op eet.
evadonatella Geplaatst: 14 augustus 2015 Geplaatst: 14 augustus 2015 Als hij niet meer eet dan moet je echt meteen naar de DA gaan.
robine Geplaatst: 14 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2015 Hij eet nog wel maar hij laat zijn brokjes liggen er zitten nog wel andere dingen tussen, misschien dat hij die brokjes niet lekker vind.
evadonatella Geplaatst: 14 augustus 2015 Geplaatst: 14 augustus 2015 Die brokjes, is dat van dat gemengd voer? Dan gaan ze inderdaad selectief eten en dan laten ze wel veel staan. Zolang je konijn genoeg hooi blijft eten, dat is het belangrijkste.
Aanbevolen berichten