Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

En het gaat er mij meer om dat ik het idee heb dat je het allemaal wel prima vindt.

Je bent bij de dierenarts geweest en vervolgens stuur je 1 mail en verder doe je niks, geen tijd of wat dan ook.

Ze kan nog steeds hij zijn en dan heb je zo een nestje en wie weet erger.........

Het gaat me er niet om dat je ze NU uit elkaar moet halen, maar het is lijkt mij urgent genoeg om Allang actie te ondernemen qua dingen uitsluiten/bevestigen

Geplaatst:

Ja, het zijn wel dieren waar je laks mee bent... Maar ach, kans op een nest, met alle risico's voor je voedster. Ik zou ze ook niet scheiden... Ik snap je echt niet Suzanne. Wil je graag een nest??

Geplaatst:

Ik ook niet.. waarschijnlijk heb ik nl 2 voedsters en morgen ga ik om dat zeker te weten ff naar 'n andere da bellen

Natuurlijk wil ik geen nest, maar ik heb meer te doen en ik denk toch wel dat mn DA gelijk heeft maar ga morgen ff bellen naar Eindhoven

Geplaatst:

Ok, laat maar weten, want ik denk echt dat je snel moet zijn.

Niet op 1 paard wedden gewoon een paar bellen en dan kun je misschien morgen al ff langskomen voor een check.

Geplaatst:

Dit was nog op Sonja.. maar ik bepaal zelf toch waar ik druk mee ben?!!

ik geef meerdere malen aan morgen naar een konijnkundig da te bellen, maar nee t is nog niet goed.. en als klap op de vuurpijl komt dat vod van 'n rian er weer tussen met dr kwebbel..

Geplaatst:

Misschien kun je met iets meer respect praten? Mensen zijn geen vodden.

Je bepaalt zelf waar je druk mee bent, maar weet je, als jouw konijnen geen prioriteit hebben in jouw drukke leventje, wil je dan ALSJEBLIEFT stoppen met het forum domineren met je quasi-bezorgde topics en reacties? Want volgens mij boeit het je geen reet.

Je zegt hier dat je twijfelt, etc etc, maar oh wee als we wat zeggen, dan boor je ons de grond in en we mogen vooral niets zeggen of advies geven. Wat wíl je nou dan?

Geplaatst:

Praat Rian met respect over mij dan? troll etc??

konijnen hebben zeker wel prioriteit,maar een examen ivm nieuwe baan gaat toch écht wel voor.

Het boeit me wel en NOGMAALS ga ik morgen bellen met een konijnkundig dierenarts in Eindhoven en mn verhaal uitleggen..

Geplaatst:

En hele dagen op bunnybunch zitten ook.. Sorry, dat vergat ik even.

Er valt bij jou gewoon niet door te dringen.

Geplaatst:

Wat jij wil joh NGN.. rian laat haar gezicht zien en de sfeer draait 190graden..

Weetniet maar de konijnen staan naast me en zie exact wat ze doen.. MORGEN GA IK NAAR EEN KONIJNKUNDIG DA EN HEB IK HOPRLIJK UITSLUITSEL OVER HET GESLACHT.. tot die tijd ga ik er vanuit dat 't 2 dames zijn

Geplaatst:

Ben benieuwd of we dan op pagina 10 definitief te weten zullen komen wat het geslacht is van de konijnen, waarvan op pagina 1 werd aangekondigd dat er één gecastreerd zou worden.  8-|

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .