Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zou toch niet naar die opvang gaan. Ze schat het geslacht wel vaker verkeerd in. Heb ik zelf ervaren maar ik heb ook verhalen van anderen gehoord. Als ik zo naar het geslacht van Jip kijk zie ik toch echt nu dat het een vrouwtje is en ik kan nu op zich wel goed de verschillen tussen de twee geslachten onderscheiden. Ook bij de jonkies die ze daar had heeft ze het verkeerd ingeschat, dus als je een echt goede en vaste geslachtsbepaling wilt, vind ik die in Deurne niet zo geweldig.

Geplaatst:

En suzanne ik snap echt wel dat je nu baalt dat het waarschijnlijk 2 voedsters zijn. En ik ga nu ook niet beginnen van we zeiden toch....

maar pak het nu goed aan.

Geplaatst:

Nee, ik baal niet, ik baal pas als ze gaan vechten en noodgedwongen uit elkaar moeten.. baal nu nog niet maar wil haar echt niet ruilen.. tis niet een of andere speelbal.die je zo maar weggeeft en n ander voor.in.de plaats neemt.

Ga zo denk ik.toch ff naar deurne bellen

Geplaatst:

Je moet nu eerst weten wat het geslacht is en dan kun je verder na gaan denken over hoe en wat nu verder.

En nee het is zeker geen speelbal juist niet.

Maar denk wel goed na.

je zult ze allebei moeten (nee je moet niks) castreren wat best prijzig is en geen garanties geeft.

Bel eerst maar eens en dan zie je wel verder

Geplaatst:

De opvang van Deurne? Kan. Weet niet welke dierenarts je hebt in Helmond? DAP zuid-oost zit in Deurne en Helmond. Marielle werkt samen met een da van DAP Helmond. Ik zelf heb hele goede ervaringen met DAP Deurne. Zou daar eerder aankloppen als ik jou was.

Geplaatst:

Sowieso is het op een foto niet goed te zien. Je kunt een ram er ook best uit laten zien als een voedster, als je niet weet hoe je kijken moet. Gewoon even langsgaan bij iemand met verstand van zaken dus!

(En in mijn ogen is dat dus niet iemand die het 99% zeker weet)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .