SuzanneKnuffel Geplaatst: 17 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2015 Morgen.word nijn hopelijk gecastreerd en ben ik van jullie gemauw af..
evadonatella Geplaatst: 17 augustus 2015 Geplaatst: 17 augustus 2015 'Gemauw'Ik noem het wat anders, maar het is maar net hoe je het opvat. Het zegt meer over jou dan over mij
Gast Geplaatst: 17 augustus 2015 Geplaatst: 17 augustus 2015 Bezorgdheid, heet zoiets. Tja, waarom zou je eigenlijk bezorgd zijn over je dieren... Laat staan over andermans dieren.Er is een reden waarom we er zo op hameren. Ik vraag me af of je dat snapt.En ik vraag me ook af, waarom je het steeds weer aanhaalt, als je geen "gemauw" wilt?
SuzanneKnuffel Geplaatst: 17 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2015 Ga er niet meer over door, hij word morgen.hopelijk gecastreerd en klaar..
evadonatella Geplaatst: 17 augustus 2015 Geplaatst: 17 augustus 2015 Mooi, ben ik weer van jouw 'gemauw' af 1
SuzanneKnuffel Geplaatst: 17 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2015 Inderdaad en wij zo van elkaars gemauw.. je hoeft niet te lezen wat ik over mn nijntjes vertel he
evadonatella Geplaatst: 17 augustus 2015 Geplaatst: 17 augustus 2015 Sommige mensen kijken GTST, ik zit op bunnybunch goh, het maakt mij niet meer uit. Iedereen geeft hier tevergeefs advies en tips, maar het schijnt allemaal niet dringend genoeg te zijn. Wat jij daarmee doet is aan jou. Zolang jij advies iedere dag blijft negeren, snap ik niet waarom ik niet iedere dag zou mogen blijven reageren? 1
evadonatella Geplaatst: 17 augustus 2015 Geplaatst: 17 augustus 2015 Ik dacht, ik zet het er twee keer neer, maar was nogal overbodig misschien
Gast Geplaatst: 17 augustus 2015 Geplaatst: 17 augustus 2015 Je zou er toch niet meer over doorgaan?Jij hoeft ook niet 100 keer te herhalen dat je twee ongeholpen dieren bij elkaar hebt, en 50 keer dat je ram hopelijk geholpen wordt. Je weet hoe we erover denken toch? En het is allemaal goedbedoeld. Zodat je straks niet met een hoop ellende zit. Wat ga je bijv doen als ie nog niet geholpen kan worden?
SuzanneKnuffel Geplaatst: 17 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2015 Advies vragen aan de da, wat ik t beste kan doen.. wellicht dan.wel ff uit elkaar.want nina.zit nu wel tegen de tijd dat.ze vruchtbaar word.aan
Sanne1993 Geplaatst: 17 augustus 2015 Geplaatst: 17 augustus 2015 Advies vragen aan de dierenarts vind ik niet altijd het beste wat je kunt doen. Als je medisch advies nodig hebt is de dierenarts inderdaad degene die het beste kan adviseren, maar niet iedere dierenarts weet even veel over het houden van konijnen als huisdier en hoe je daar het beste mee om kunt gaan.
evadonatella Geplaatst: 17 augustus 2015 Geplaatst: 17 augustus 2015 Ik hoop eerlijk gezegd dat je DA hetzelfde zegt als dat sommige hier al dagen doen.
SuzanneKnuffel Geplaatst: 17 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2015 Sanne... ik denk dat een dierenarts een opleiding heeft gedaan.omtrent dieren en wel degelijk weet waarover hij/zij praat.. echt, jullie wantrouwen de deskundigen maar wat jullie.zeggen klopt? nou nee, ik geloof eerder een da dan jullie, sorry...
evadonatella Geplaatst: 17 augustus 2015 Geplaatst: 17 augustus 2015 Vooral dat blijven geloven! Succes morgen.
Sanne1993 Geplaatst: 17 augustus 2015 Geplaatst: 17 augustus 2015 Tijdens de opleiding diergeneeskunde wordt weinig tot geen aandacht besteed aan de verzorging van dieren. Het is echt alleen de medische kant waar je over leert.
Gast Geplaatst: 17 augustus 2015 Geplaatst: 17 augustus 2015 Tja, er is niet voor niets een verschil tussen dierenartsen voor honden en katten en konijnkundige dierenartsen..Ik vertrouw alleen een konijnkundige dierenarts met mijn konijnen.En ach, wie zijn wij. Wij hebben ten slotte ook maar konijnen, sommigen hebben een opvang, sommigen vrijwilligen daar, meeste zijn ervaringsdeskundigen, nee, ik zou ons niet geloven nee. Wij weten er niets van. Wat doe je hier dan eigenlijk?Maar nu snap ik waarom je niets aanneemt van wat wij zeggen of adviseren.
Gast Geplaatst: 17 augustus 2015 Geplaatst: 17 augustus 2015 Ohja, lees je alvast in wat te doen als je te jonge voedster een nest krijgt.
evadonatella Geplaatst: 17 augustus 2015 Geplaatst: 17 augustus 2015 De meeste feiten hier zijn gebaseerd op sprookjes en vreemde verhalen die verteld zijn tijdens spannende kampvuur-uurtjes. Konijnen zijn toch carnivoren? Oké sorry, mijn sarcasme heeft nu zijn limiet bereikt
Sanne1993 Geplaatst: 17 augustus 2015 Geplaatst: 17 augustus 2015 Verder snap ik Suzanne wel, want dierenartsen zijn natuurlijk wel de aller leukste en slimste mensen (Gesproken door de student diergeneeskunde )
evadonatella Geplaatst: 17 augustus 2015 Geplaatst: 17 augustus 2015 Nou ja, je gaat er natuurlijk standaard wel van uit dat dierenartsen wel gelijk hebben.
SuzanneKnuffel Geplaatst: 17 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2015 Tja, er is niet voor niets een verschil tussen dierenartsen voor honden en katten en konijnkundige dierenartsen..Ik vertrouw alleen een konijnkundige dierenarts met mijn konijnen.En ach, wie zijn wij. Wij hebben ten slotte ook maar konijnen, sommigen hebben een opvang, sommigen vrijwilligen daar, meeste zijn ervaringsdeskundigen, nee, ik zou ons niet geloven nee. Wij weten er niets van. Wat doe je hier dan eigenlijk?Maar nu snap ik waarom je niets aanneemt van wat wij zeggen of adviseren.Precies! ik ga morgen.af op wat de dierenarts zegt, niet meer & niet minder
Gast Geplaatst: 17 augustus 2015 Geplaatst: 17 augustus 2015 Nee evadonatella ze zijn alleseters...Dan hoop ik dat je geen DA hebt die zegt dat Nijn nuchter moet zijn!
SuzanneKnuffel Geplaatst: 17 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2015 Hebben ze niet gezegt idd
*MiCheLle* Geplaatst: 18 augustus 2015 Geplaatst: 18 augustus 2015 Advies vragen aan de dierenarts vind ik niet altijd het beste wat je kunt doen. Als je medisch advies nodig hebt is de dierenarts inderdaad degene die het beste kan adviseren, maar niet iedere dierenarts weet even veel over het houden van konijnen als huisdier en hoe je daar het beste mee om kunt gaan. Precies!Onze dorpsveearts had ons ook het advies gegeven om de ram met 5 maanden te laten helpen en wij waren zo dom om dat vooor zoete koek aan te nemen..En dat deden wij ook braaf en goddank is er niks gebeurd want ik vind 2 konijnen al veel laat staan een heel nest.
Aanbevolen berichten