Ainariel Geplaatst: 12 augustus 2015 Geplaatst: 12 augustus 2015 Ik kwam net bij de ren om de konijnen te voeren en zie bij Chuckles ontzettend veel plukken haar uitsteken. Ik kijk in de ren en ik zie tot mijn schrik er allemaal haren in liggen, zwarte plukken en konijngrijze plukken. Maar de sfeer is prima voor zover ik dat kan zien/voelen.Uiteraard heb ik Willow en Chuck gecheckt, want ik was echt wel even bang voor een vechtpartij. Bij Willow kan ik geen bijtwonden ontdekken. Chuck blijkt een ontzettend dikke vacht te hebben (nooit geweten) dus zien is onmogelijk. Met voelen ontdek ik ook niets.Kan het een extreme verharingsbui zijn? Lijkt mij stug maar goed. Of zouden de dames nu pas last hebben van de hormonen? Meestal is dat zo'n 2-3 weken na de koppeling, we zijn al veel verder. Qua vechtpartij kan ik niks ontdekken, maar wil ik niet uitsluiten natuurlijk.
Gast Geplaatst: 12 augustus 2015 Geplaatst: 12 augustus 2015 Ik zag dat toevallig ook bij Rambo en Ilona. Ik vermoedde een flinke rui, beide zijn veel vacht kwijt.Of misschien een of beide dames schijnzwanger? Als de sfeer verder goed is denk ik niet aan een vechtpartij..
Ainariel Geplaatst: 12 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2015 De sfeer voelt goed aan. Meestal kan ik wel de spanningen eruit halen, maar ik ben vandaag ook nog niet bij ze geweest, dus in de tussentijd kan er wel wat gebeurd zijn natuurlijk. Maar ik zie geen wonden. Ik zat dus ook aan schijnzwanger of iets dergelijks te denken, maar ik wilde even weten hoe er hier over gedacht wordt.
Ainariel Geplaatst: 13 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2015 Waarschijnlijk schijnzwanger. Gooide vanmiddag gras in de ren en ze kwamen aanhuppelen. Pluis moest om de 2 huppels Zuma een zijstoot geven. Heerlijk pms-konijntjes.
Aanbevolen berichten