Ga naar inhoud

Snip, mijn EC (pleeg)konijn


Sonja1990

Aanbevolen berichten

Ach Sanne dat kan gebeuren. Was al blij want was even bang dat ik terug moest :P

Ze redt zichzelf prima. Ze rent razendsnell rondjes als hij wil rijden. En dan gaat ze in een hoekje zitten en druipt hij af en gaat hij naast haar liggen.

 

@Lien we vonden Horsey inderdaad iets of wat apart. We hebben even gedacht aan diederik maar gezien Snip ook een simpele naam heeft zijn we voor Joep gegaan :p

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-12-2015 11:24:58 zei Lienappelsien:

:) Gaat het goed met ze?

 

Joep is wat voorzichtig, als ik Snip zit te aaien komt hij heeeel voorzichtig even kijken en als ik mijn hand dan naar hem beweeg zjoeft hij weg dus hij heeft nog geen idee hoe lekker het is om geaaid te worden denk ik ;) 
Ze liggen bijna heel de dag tegen elkaar aan  , nadeel is alleen dat ze allebei doof zijn (tenminste zo lijkt het) en ze blijven dus beiden levenloos liggen als ik boven kom. Als ik dan wat voer op de grond gooi komen ze tot leven. Maar het is toch elke keer even schrikken als ze allebei voor dood liggen terwijl ze gewoon diep liggen te slapen 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .