TheoZoë Geplaatst: 4 augustus 2015 Geplaatst: 4 augustus 2015 Hallo, Dit is mijn eerste vraag dus hoop dat hij goed staat hier.Mijn voedster heeft gisteren een rontgenfoto gehad en hierop was iets te zien wat op bronchitis of irritatie leek.Ze heeft een injectie corticosteroiden gehad en ze heeft een antibioticakuur.Ze wonen op mijn balkon maar heb ze vandaag binnen op een slaapkamer gezet.Ik kan ze hier beter in de gaten houden en ik en weet niet of het goed is als ze buiten blijft plus donderdag wordt het 35 graden en is het op het balkon niet te doen.Ik vraag me alleen af wanneer iets echt tocht is. Ik moet het raam wel openzetten anders is het binnen ook te warm. Ze zitten zo ver mogelijk van het raam af en ik heb doeken aan de panelenren gehangen tegen de toch maar ik weet niet of dit genoeg is. Op het balkon hebben ze ook wind maar is naar mijn idee toch anders dan een stroom lucht van een kant. 1
Shivas Geplaatst: 4 augustus 2015 Geplaatst: 4 augustus 2015 Je kan ook een laken voor het raam spannen dit houdt tevens de zon en wind tegen.
TheoZoë Geplaatst: 5 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2015 Een laken heb ik inderdaad ook voor het raam.Er komt wel wat stroming mee maar dat heb je altijd.Zijn er hier nog mensen die bijvoorbeeld een konijnenkamer hebben en hebben jullie het raam dan altijd open?
evadonatella Geplaatst: 5 augustus 2015 Geplaatst: 5 augustus 2015 Maar als de lucht van de airco niet direct op de konijnen staan, dan staan ze toch niet recht in de tocht enzo? Ik weet niet hoe de situatie is daar, maar wij hebben een ventilator in de kamer staan. Op een tafel, hoger dan de ren zodat de konijnen niet in die lucht staan.
TheoZoë Geplaatst: 5 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2015 Het is een rechthoekige kamer met aan de smalle muur zeg maar een raam en de konijnen staan dan aan de andere kant van de kamer dus er tegenover eigenlijk.Ik denk dat het ook wel meevalt maar doordat ze dus iets met haar longen heeft vind ik het wat enger.Een ventilator durf ik nu ook niet eigenlijk.
Aanbevolen berichten