kdb Geplaatst: 4 augustus 2015 Geplaatst: 4 augustus 2015 Hoi hoi, Mijn kleine is nu zo'n 14 weken jong en binnenkort ga ik hem laten helpen. Heb zojuist een dierenarts uit de buurt gesproken, die het nog voor een schappelijke prijs doet (a € 49), ipv de anderen in de omgeving. Ze vertelde mij dat ze pas met 5 maanden castreren en als ik eventueel de balletjes rond de 4.5 maand helemaal door zijn dat ik mag bellen voor een afspraak. Ze doen castraties in de ochtend en in de middag mogen ze pas opgehaald worden, om bij te komen van de narcose. Al met al heb ik een goed gevoel bij deze dierenarts Ging het bij jullie ook zo?
Deeskuh88 Geplaatst: 4 augustus 2015 Geplaatst: 4 augustus 2015 Ja hoor Dat was ook 's ochtends brengen en zodra hij (of zij, m'n dames zijn ook geholpen) goed bij was en eventueel at, kreeg ik een telefoontje om hem of haar op te kunnen halen
kdb Geplaatst: 4 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2015 Ik dacht zelf dat een castratie snel afgehandeld was en eventjes de tijd om bij te komen.. Zoals ik wel eens lees.Maar een goed teken toch dat ze hem een dagje willen houden ter observatie
Deeskuh88 Geplaatst: 4 augustus 2015 Geplaatst: 4 augustus 2015 Ze houden dan inderdaad in de gaten hoe je konijntje uit de narcose komt en hoe het eraan toe is. Alleen maar fijn!
SuzanneKnuffel Geplaatst: 13 augustus 2015 Geplaatst: 13 augustus 2015 Zo, as dinsdag naar de dierenarts met Nijn (neem Nina ook mee) kijken of ie gecastreerd kan worden en ga er dan vanuit dat t ook meteen gaat gebeuren.. Ze vroeg mij of Nijn & Nina bij elkaar zaten, maar omdat Nina nog niet vruchtbaar is was dit geen probleem .. Ben benieuwd dus dinsdag
Rian Geplaatst: 13 augustus 2015 Geplaatst: 13 augustus 2015 En wat is het bewijs dat Nina nog niet vruchtbaar zou zijn? Ik zou maar gewoon eerlijk wezen tegen de DA voor de veiligheid van je dieren. Overigens is dit niet jouw topic, beter zelf eentje aanmaken want dit topic is van KDB. Misschien kan een mod het verplaatsen of je maakt het zelf even aan.
Rian Geplaatst: 13 augustus 2015 Geplaatst: 13 augustus 2015 Niet als je zegt dat Nina nog niet vruchtbaar is. Dat weet je namelijk niet, dat gok je toch? Omwille van je eigen goede gevoel? Maar laten we dit topic voor KdB houden en verder gaan in jouw topic, had je aangemaakt zie ik.
Aanbevolen berichten