Shivas Geplaatst: 13 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2015 @ Rian: Waarom heb jij zo graag dat mijn topics gesloten worden??? Vanavond zal ik foto's van Hope plaatsen.
Rian Geplaatst: 13 augustus 2015 Geplaatst: 13 augustus 2015 Het is niet dat ik dat graag wil, ik dacht, het is afgerond. Vanwaar die aanhoudende felheid en argwaan? Stop daar gewoon mee, nergens voor nodig. Ik zeg zelfs nog "wat fijn". Moet ik je dan komen knuffelen of wat? Kom op, geen perikelen meer.
Sher Geplaatst: 13 augustus 2015 Geplaatst: 13 augustus 2015 Het is niet dat ik dat graag wil, ik dacht, het is afgerond. Vanwaar die aanhoudende felheid en argwaan? Stop daar gewoon mee, nergens voor nodig. Ik zeg zelfs nog "wat fijn". Moet ik je dan komen knuffelen of wat? Kom op, geen perikelen meer. Nou........ we zien je stralende glimlach niet, dus dan lijkt het best een sarcastische opmerking. Zelf kreeg ik ook de indruk dat je sarcastisch was, maar dat komt misschien omdat ik zelf een groot liefhebber ben van sarcasme. Jammer dat jullie zo ver bij elkaar uit de buurt wonen. Zulke misverstanden verdwijnen als sneeuw voor de zon in real live.
Rian Geplaatst: 13 augustus 2015 Geplaatst: 13 augustus 2015 Nee het was heel oprecht! Ik wil toch ook dat het beestje weer oke is
Shivas Geplaatst: 13 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2015 Hier de beloofde foto's van Hope Deze foto's zijn van Hope naast haar kleinste broertje
Aanbevolen berichten