Evee Geplaatst: 30 juli 2015 Geplaatst: 30 juli 2015 De mods hebben een mooi en duidelijk artikel geschreven over waar je op kunt letten om er achter te komen of jouw dierenarts konijnkundig is: http://www.bunnybunch.nl/informatie/cat/konijnen/post/goede-dierenarts-konijn/
Christaaa Geplaatst: 30 juli 2015 Geplaatst: 30 juli 2015 Wat een leuk en genuanceerd stuk! (de link naar de lijst met KK dierenartsen onderaan de pagina doet het bij mij niet?) 4
femmeke Geplaatst: 30 juli 2015 Geplaatst: 30 juli 2015 Nou aan de hand daarvan ben ik overtuigd dat mijn DA konijnkundig is top artikel. 4
Shivas Geplaatst: 30 juli 2015 Geplaatst: 30 juli 2015 Een erg mooi en duidelijk geschreven artikel.Zelf heb ik bij mijn DA geen enkele twijfel over zijn kundigheid t.g.o de konijntjes,zeworden voor ze geent worden steeds grondig onderzocht.Heb zelf ook een goed gevoelbij de DA en hij zegd ook waar het opstaat of een konijntje nog te redden is en of het beteris om het konijntje uit zijn/haar lijden te verlossen. 5
Aanbevolen berichten