Patatje Geplaatst: 19 juli 2015 Geplaatst: 19 juli 2015 Divoo heeft al een tijdje aan de zijkanten van zijn lijfje rare plukken zitten. Ik dacht eerst dat het door de rui kwam en dat het wel weer overging maar ik vind het er nu een beetje raar uitzien.Er zitten nog lange plukken vacht, je ziet hele korte haartjes (het lijkt wel de onderste laag haren ofzo) en als je de haren een klein beetje aan de kant doet, zie je op sommige plekken ook zijn vel. Heb al een beetje rondgekeken op het forum.. slechte voeding? Ze krijgen iedere dag hooi, SS en andijvie en witlof. Wie heeft een idee wat het zou kunnen zijn?
NaOomkuuHh Geplaatst: 19 juli 2015 Geplaatst: 19 juli 2015 Jop heeft ook kale plekken gehad door de rui, dat vond ik al extreem, maar dit is nog extremer. Misschien vachtmijt?? Je kunt ook even deze foto naar je DA doormailen, die heeft vast wat nuttigers te zeggen.
Lonja Geplaatst: 19 juli 2015 Geplaatst: 19 juli 2015 Ik zou er ook mee naar de dierenarts gaan. Ik denk ook aan vachtmijt, schimmel oid. De dierenarts kan dat onderzoeken.
Aanbevolen berichten