Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een aantal maanden geleden is er baarmoederkanker bij Doortje geconstateerd en vervolgens is zij meteen gecastreerd. Ze is heel goed van de operatie hersteld, maar nog altijd heeft zij een kaal buikje; haar vacht wil maar niet teruggroeien. Ik denk niet dat zij er enigszins last van heeft, want ze woont in huis, wel ben ik benieuwd of jullie hier ervaring mee hebben. Zou het kunnen dat haar leeftijd (ze is bijna 7 jaar) hier iets mee te maken heeft?

Geplaatst:

Kan gebeuren ja, komt hier ook af en toe voor. Nayan heeft pas na twee jaar weer haar op haar buik gekregen. Geeft niks. Ik zie het ook eigenlijk nooit in de winter bij buitenkonijnen, dus als het echt 'moet' groeit het snel genoeg weer aan gelukkig. 

Geplaatst:

Nou dat is fijn om te horen. Waarschijnlijk vindt ze het nu in de zomer met de warmte helemaal niet erg dat ze een kaal buikje heeft.

Geplaatst:

Asha heeft heel lang met een kale rug gelopen. Ik had haar meegenomen van het aller eerste jaar animal event. Zij had toen schurft. Hoewel ze er voor behandeld werd heeft het echt heel lang (een jaar?) geduurd tot de vacht terug kwam. En toen de vacht terug kwam was het wit, terwijl het een wildkleur konijntje was. Ze leeft helaas niet meer, maar die witte streep over haar rug heeft ze altijd gehouden.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .