Gast Geplaatst: 9 juli 2015 Geplaatst: 9 juli 2015 Hoe groot is de kans, en is die aanwezig, dat een konijn bloedvergiftiging oploopt door maden?
Ainariel Geplaatst: 9 juli 2015 Geplaatst: 9 juli 2015 Er is naar mijn weten een grote kans als het konijn al is aangevreten. Maar hoe de kansen zijn als je hem steeds behandelt weet ik niet. Eigenlijk zou je nou geen nieuwe maden meer moeten krijgen met al dat schoonmaken, is dat nog steeds zo? Dan is het diertje denk ik erger aangetast dan je denkt. Wat zegt de dierenarts ervan? Die heeft er meer ervaringen mee.
*MiCheLle* Geplaatst: 9 juli 2015 Geplaatst: 9 juli 2015 Ik zou denken dat zo'n diertje opgenomen moet worden bij de dierenarts voor een paar dagen dan kan die daar iedere dag behandeld worden.
Gast Geplaatst: 9 juli 2015 Geplaatst: 9 juli 2015 Hij was sinds 7 juli madenvrij. Heb hem gisteren nog in bad gedaan, hij kreeg pijnstilling en voor zoiets heftigs ging het nog best goed. Hij werd eigenlijk sinds de ontdekking iedere dag bij de DA behandeld, vandaar dat ie niet is opgenomen. Maar hij heeft vanochtend zijn laatste adem uitgeblazen.
Marjoleintje Geplaatst: 9 juli 2015 Geplaatst: 9 juli 2015 Hm, kan, maar wat is daarvan precies de meerwaarde? De behandeling bestaat in eerste instantie uit spoelen/spoelen/spoelen en maden uit de wond peuteren. En zo te lezen gaan deze mensen al regelmatig naar de DA voor controle. Veel meer kan een DA ook niet doen.
Marjoleintje Geplaatst: 9 juli 2015 Geplaatst: 9 juli 2015 Och wat naar Neegewoonniet. Zo ver gekomen.
Gast Geplaatst: 9 juli 2015 Geplaatst: 9 juli 2015 Precies, ze zijn zelfs wel eens 2 x per dag geweest. Er is echt wel gezorgd voor hem.Ja heel moeilijk.. Het ging juist weer beter
*MiCheLle* Geplaatst: 9 juli 2015 Geplaatst: 9 juli 2015 Dat is erg als die moeite en dan nog het niet gered.Vreselijk voor die mensen.
Evee Geplaatst: 9 juli 2015 Geplaatst: 9 juli 2015 Wat jammer dat hij het niet gehaald heeft. Sterkte.
Ainariel Geplaatst: 9 juli 2015 Geplaatst: 9 juli 2015 Dat is echt jammer. En zo te lezen is er echt alles uit de kast getrokken. :(
Gast Geplaatst: 9 juli 2015 Geplaatst: 9 juli 2015 Ja het is echt heel rot.. Ze hebben echt hun best gedaan. Misschien toch wat tussengeglipt, naar binnen, wat nog meer schade heeft aangericht..
Shivas Geplaatst: 9 juli 2015 Geplaatst: 9 juli 2015 Wat jammer.Al die moeite dat ze ervoor gedaan hebben en het dan niet halen.Vind dit verschrikkelijk erg voordie mensen.
Aanbevolen berichten