Baltobud8 Geplaatst: 1 juli 2015 Geplaatst: 1 juli 2015 Ik kwam hier een kwartier geleden achter maar laptop was kapot/telefoon wekrt niet goedIk liep net even naar de nijnen om ze een half Baephar stokje te geven, en toen merkte ik dat Fluffy best hard knort als ze in en uit ademt.Wat kan dit zijn? Of is het gewoon de warmte? (hoewel die al aardig is weggetrokken)
Baltobud8 Geplaatst: 1 juli 2015 Auteur Geplaatst: 1 juli 2015 Net weer wezen kijken, nu knort ze niet meer. Toch wel benieuwd wat het heeft kunnen zijn
Snoezie Geplaatst: 1 juli 2015 Geplaatst: 1 juli 2015 Het varken in haar kwam naar boven (excuseer mij voor het bovenstaande) Ik heb het hier even opgezocht en het kan zijn van blijdschap. Ze was gewoon blij dat ze een stokje kreeg
Gast Geplaatst: 2 juli 2015 Geplaatst: 2 juli 2015 Hier is Bliksem dat ook ineens gaan doen. Vooral als ie iets lekkers krijgt, en dat kan al wat simpels zoals biks zijn. Ik heb hem daarvoor na laten kijken maar er was niets te vinden. Ik denk dat ie dus ook gewoon blij is dat ie wat lekkers krijgt. Wie weet is dat bij Fluffy ook wel zo. Als je het niet vertrouwt kun je altijd even de dierenarts bellen
Baltobud8 Geplaatst: 2 juli 2015 Auteur Geplaatst: 2 juli 2015 Haha Fijn dat het gewoon komt doordat ze blij was
Aanbevolen berichten