Sabb3 Geplaatst: 1 juli 2015 Geplaatst: 1 juli 2015 Hoi allen,Mijn konijn staat binnen en helaas is het bij ons nu al 27 graden in huis terwijl alles dicht zit. Het hele huis ligt vol bakstenen en bevroren flessen water en ik heb de deur naar de gang open staan omdat het daar een stuk koeler is, maar m'n konijn maakt hier allemaal geen gebruik van.. Ventilator staat ook aan.Zou ze het dan nog niet warm genoeg hebben? Ze rent nog wel actief rond door het huis. Maak me zorgen omdat de hitte nog moet komen! Ik hoor graag hoe jullie hierover denken en of jullie hier ervaringen mee hebben.Groetjes
Christaaa Geplaatst: 1 juli 2015 Geplaatst: 1 juli 2015 Ik denk dat ze je probeert duidelijk te maken dat je je niet druk moet maken 1
*MiCheLle* Geplaatst: 1 juli 2015 Geplaatst: 1 juli 2015 Onze konijnen daar zie ik nu aan dat ze het warm hebben en die liggen dan ook languit in hun hok te slapen.Vanochtend toen het veel koeler was liepen ze nog wel aktief rond in het gras.Zolang je konijn nog zo druk is heeft hij het waarschijnlijk niet te warm.
saskiaa Geplaatst: 1 juli 2015 Geplaatst: 1 juli 2015 Je merkt het wel als ze het warm krijgen, hele tijd languit liggen, kort/snel ademig. Ik denk dat je konijn er nog niet zoveel last van heeft.
Aanbevolen berichten