Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi, zoals de titel al zegt ziet mijn konijn er heel raar uit. Er hangen plukjes haar los op zijn vacht en hij lijkt wat magerder. Kan het nog gewoon het verliezen van de wintervacht zijn of moet ik mij zorgen gaan maken? Hij eet goed en ik zie geen vreemd gedrag. Ik zal straks kijken of ik een foto kan plaatsen, heb nu geen laptop bij de hand...

Geplaatst:

Flip hier ook. Misschien kun je hem kammen/borstelen of de losse plukken met de hand eruit halen?

Geplaatst:

Nou, er is waarschijnlijk toch iets aan de hand. Sinds vanochtend eet hij niet meer en ligt hij op zijn buik. Ik gok weer gas... Ga zo naar de DA. Ben wel benieuwd of zijn vacht er iets mee te maken heeft!

Geplaatst:

Het gaat weer helemaal goed met hem, hij eet en keutelt volop. Hoe lang moet ik de meds nog geven? Daar heeft de da eigk niets over gezegd. Ik kan hem natuurlijk wel even bellen maar ben ook benieuwd naar jullie mening!

Geplaatst:

Fijn!

Ik weet niet welke hij krijgt ;) Ik zou het inderdaad gewoon even aan de dierenarts vragen. Staat het niet op de sticker die ze op de verpakking plakken? Daar zetten ze het bij mijn dierenarts altijd op.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .