Laura:: Geplaatst: 22 november 2007 Geplaatst: 22 november 2007 Hebben konijntjes ook een navelstreng mijn konijntje heeft namelijk een frot(zit poep aan) bij zijn kont daarvoor;) en ik weet niet wat het zit er nou al 2 weken en het is er nog steeds niet af, hij is ong.3 maanden kan ik het afknippen als het geen navelstreng is;)
bunny ranch chanty Geplaatst: 22 november 2007 Geplaatst: 22 november 2007 doe maar niet knippen of trekken hoor!!! voorzichtige er af weeken met kamille thee afgekoeld dan.Zit ie binnen geen probleem.Zit ie buiten dan toch overdag doen.En zorgen dat ie weer droog naar buiten gaat.Niet helemaal wassen maar voorzichtig met een keuken rol doekje of was handje de boel laten in weeken zodat het voorzichtig van zijn haren gaat.Mensen trekken zo iets er nog wel eens af dan trekken ze vaak het vel open van het konijn.succes
Laura:: Geplaatst: 23 november 2007 Auteur Geplaatst: 23 november 2007 oke, ik ga het morgen doen (omdat het nou al donker is..)Hebben alleen geen kamillethee doe het denk ik dan met gewoon water..
Reusje Geplaatst: 23 november 2007 Geplaatst: 23 november 2007 Een navelstreng als ze 3 maand zijn ???? Dat is volgens mij toch iets anders hoor . Kan je een foto maken ?
Aanbevolen berichten