pluisje 18 Geplaatst: 14 juni 2015 Geplaatst: 14 juni 2015 onze Snoes voelt zich vandaag niet zo lekker.ze heeft dat wel eens vaker ( ze is heel snel gestrest ) , dan eet ze 1 of 2 dagen niet of niet zo veel en dan zit er niet zo veel in.ze blijft dan in een hoekje liggen.nu heeft ze dat weer maar nu is het anders heb ik het idee...ze voelt wat kouder aan in haar nekje.onze Pluis heb ik ook gevoeld en die is lekker warm en heeft nooit ergens last van.waar zou dit op kunnen duiden?
Sanne1993 Geplaatst: 14 juni 2015 Geplaatst: 14 juni 2015 Dat kan van alles zijn. Ik zou er zo snel mogelijk mee naar de dierenarts gaan, het liefst vanavond nog. Konijnen zijn geen dieren waarbij je het nog even kan aankijken, omdat ze pas laten merken dat er iets is als ze echt ziek zijn.
Lonja Geplaatst: 14 juni 2015 Geplaatst: 14 juni 2015 Hier moet je inderdaad echt zo snel mogelijk mee naar de dierenarts, niet wachten tot morgenochtend. Zeker dat ondeekoeld raken is levensgevaarlijk.
evadonatella Geplaatst: 14 juni 2015 Geplaatst: 14 juni 2015 hoe zijn de keutels? drinkt ze verder wel goed? ik zou voor de zekerheid ook zo snel mogelijk naar de DA gaan, konijnen zijn zulke ontzettende bewerkelijke diertjes.ook altijd goed in de gaten houden hoeveel ze eten en hoeveel tijd er tussen iedere keer zit als ze gaan eten
Aanbevolen berichten