Ga naar inhoud

ontstoken oog


angela12

Aanbevolen berichten

hallo ,


 


ik wil wat vragen; ik ben afgelopen dinsdag met mijn konijn naar de dierenarts geweest omdat er allemaal wittige afscheiding uit zijn oog kwam en hij er ook last van leek te hebben.


de dierenarts zei dat hij een ontstoken oog heeft en ik heb cavasan oogzalf gehad en moet vier tot zes maal daags het oog hiermee behandelen.


nu vindt balou dat weer helemaal niets maar het moet nu eenmaal.


ik ben alleen vergeten te vragen hoe lang ik door moet gaan met zalven, weet iemand dat hier misschien?


ik moet zeggen dan ik met twee dagen al verbetering ga zien maar ik ga natuurlijk nog gewoon door.


kon me net in alle bochten onder zijn hok wringen want meneer krijgt nu wel in de gaten dat als ik de tuin inloop ik er weer aankom met zijn tubetje zalf.


de dierenarts zei dat als het zou verergeren of hij zou stoppen met eten hij antibiotica erbij nodig zou hebben maar dit is helemaal nu niet aan de orde want hij eet prima, je moet natuurlijk ook wel beloont worden he als ik er weer ben geweest met zijn zalfje.


 


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .