Gast xXliesjuhhhXx Geplaatst: 22 november 2007 Geplaatst: 22 november 2007 Hooii,,Gister ontdekte ik een kaal plekje op Bugsy's rug maar een beetje een wondjewe zijn gister toen ook naar de DA gegaan en daar heeft ze het bekeken onder de microscoop enzo.. en ze dacht dat het mijt luis of schimmel was,nu ze geen mijt en luis zag ging ze ervanuit dat het schimmel was dus gaf ze een middeltje mee (Surolan, otitis en huid infectie voor hond en kat)dus heb ik dat gister avond erop gedaan en word vanochtend wakker en hij was verschrikkel druk en hij bijt de hele tijd in het plekje! me moeder gaat zo bellen als de Da open is, maar hij heeft er heeel veel last van het lijkt net of het erger is geworden maar zou dat door het spul kunnen komen? of wat? hij is ook heel schrikkerig enzo.. maar hij eet wel nog goed. Mvg. xXliesjuhhhXx
YvonneH Geplaatst: 22 november 2007 Geplaatst: 22 november 2007 Ik heb er verder geen ervaring mee maar ik hoop dat het snel opgelost word!Misschien kan hij idd niet tegen het zalfje, succes hoor!
Gast xXliesjuhhhXx Geplaatst: 22 november 2007 Geplaatst: 22 november 2007 Dankje! ja ik denk ook wel dat het daar een beetrje mee te maken hebt
Gast xXliesjuhhhXx Geplaatst: 22 november 2007 Geplaatst: 22 november 2007 ik heb naar de Da gebeld en moet een ander zalfje komen halen
Gast xXliesjuhhhXx Geplaatst: 22 november 2007 Geplaatst: 22 november 2007 Ja,, we weten het nu niet meer cker want hij heeft er nu nog meer last van en het word steeds groter dus misschien moeten we hem wel meenemen :(
bunny ranch chanty Geplaatst: 22 november 2007 Geplaatst: 22 november 2007 meschien gevoelig voor dat spul.kan de da niet een stukje huid onder de microscoop bekijken!!!!Voor ze middelen mee geeft.
YvonneH Geplaatst: 22 november 2007 Geplaatst: 22 november 2007 O, wat vervelend zeg! Ja misschien wel beter idd als hij er nog even naar kijkt.