Gast xXliesjuhhhXx Geplaatst: 22 november 2007 Geplaatst: 22 november 2007 Hooii,,Gister ontdekte ik een kaal plekje op Bugsy's rug maar een beetje een wondjewe zijn gister toen ook naar de DA gegaan en daar heeft ze het bekeken onder de microscoop enzo.. en ze dacht dat het mijt luis of schimmel was,nu ze geen mijt en luis zag ging ze ervanuit dat het schimmel was dus gaf ze een middeltje mee (Surolan, otitis en huid infectie voor hond en kat)dus heb ik dat gister avond erop gedaan en word vanochtend wakker en hij was verschrikkel druk en hij bijt de hele tijd in het plekje! me moeder gaat zo bellen als de Da open is, maar hij heeft er heeel veel last van het lijkt net of het erger is geworden maar zou dat door het spul kunnen komen? of wat? hij is ook heel schrikkerig enzo.. maar hij eet wel nog goed. Mvg. xXliesjuhhhXx
YvonneH Geplaatst: 22 november 2007 Geplaatst: 22 november 2007 Ik heb er verder geen ervaring mee maar ik hoop dat het snel opgelost word!Misschien kan hij idd niet tegen het zalfje, succes hoor!
Gast xXliesjuhhhXx Geplaatst: 22 november 2007 Geplaatst: 22 november 2007 Dankje! ja ik denk ook wel dat het daar een beetrje mee te maken hebt
Gast xXliesjuhhhXx Geplaatst: 22 november 2007 Geplaatst: 22 november 2007 ik heb naar de Da gebeld en moet een ander zalfje komen halen
Gast xXliesjuhhhXx Geplaatst: 22 november 2007 Geplaatst: 22 november 2007 Ja,, we weten het nu niet meer cker want hij heeft er nu nog meer last van en het word steeds groter dus misschien moeten we hem wel meenemen :(
bunny ranch chanty Geplaatst: 22 november 2007 Geplaatst: 22 november 2007 meschien gevoelig voor dat spul.kan de da niet een stukje huid onder de microscoop bekijken!!!!Voor ze middelen mee geeft.
YvonneH Geplaatst: 22 november 2007 Geplaatst: 22 november 2007 O, wat vervelend zeg! Ja misschien wel beter idd als hij er nog even naar kijkt.
Gast xXliesjuhhhXx Geplaatst: 22 november 2007 Geplaatst: 22 november 2007 meschien gevoelig voor dat spul.kan de da niet een stukje huid onder de microscoop bekijken!!!!Voor ze middelen mee geeft.
Gast xXliesjuhhhXx Geplaatst: 27 november 2007 Geplaatst: 27 november 2007 Hij is net naar de Da geweest en heeft een prikje gehad tegen de jeuk enzo.heeft iemand misschien hetzelfde gehad een keer?? het is ongeveer 1 a 2 maanden na de inenting ik weet niet of het daar aan zou kunnen liggen ofzo?
Gast xXliesjuhhhXx Geplaatst: 27 november 2007 Geplaatst: 27 november 2007 En het is waarschijnlijk ook geen schimmel.maar gewoon ja iets anders.
kelly1986 Geplaatst: 27 november 2007 Geplaatst: 27 november 2007 een reactie op de enting lijkt me zeer onwaarschijnlijk... nu nog... dan had ie t vast al veel eerder gehad... maar je dierenarts moet toch wel kunnen achterhalen waar het vandaan komt.... anders kun je wel middelen tegen de jeuk blijven geven... maar dan bestrijd je symptomen en niet de oorzaak.... tenminste lijkt mij.... als je de oorzaak niet kunt achterhalen en zodoende kunt wegnemen......
kelly1986 Geplaatst: 27 november 2007 Geplaatst: 27 november 2007 kun je er btw niet eens een foto van maken... wij zijn geen dierenartsen maar er zitten hier wle veel mensen met ervaring die misschien een plekje herkenne of er iets in zien..... een plaatje maakt t misschien toch alemaal wat duidelijker!
Gast xXliesjuhhhXx Geplaatst: 27 november 2007 Geplaatst: 27 november 2007 ik maak er even een foto van
Caroline Geplaatst: 27 november 2007 Geplaatst: 27 november 2007 Ow... dat ziet er niet mooi uit....Ik heb zoiets nog noot gezien... Je weet wel zeker dat je een goede DA hebt hƩ?
Gast xXliesjuhhhXx Geplaatst: 27 november 2007 Geplaatst: 27 november 2007 ja,, is echt erg en hij heeft er zo veel last van!Ja,, soms twijvel ik wel over deze DA maar ze hebben wel het beste voor je huisdier.
kelly1986 Geplaatst: 27 november 2007 Geplaatst: 27 november 2007 tsjjeeeee.... dat ziet er idd niet fijn uit zeg en kan me dan ook levendig voorstellen dat bugsy daar heel veel last van heeft!!! als je zelf al aangeeft dat je weleens twijfels hebt... zou ik t zeker eens bij een ander proberen!!! een DA kan wel het beste met je beestje voorhebben..... maar dat wil nog niet altijd zeggen dat ze de diagnose ook bij het juiste eind hebben..... das bij mensen immers ook zo! je kunt hem wel middelen tegen de jeuk blijven geven.... maar daar gaat de aandoening niet van weg..... liesjuhhhh.... heel veel succes
Gast xXliesjuhhhXx Geplaatst: 27 november 2007 Geplaatst: 27 november 2007 Ja,, dat is waar en Dankje
YvonneH Geplaatst: 27 november 2007 Geplaatst: 27 november 2007 Misschien idd even bij een andere da langsgaan.Ik hoop voor jullie dat het toch snel weer opgelost word.
Reusje Geplaatst: 28 november 2007 Geplaatst: 28 november 2007 Als de dierenarts niet zeker is van zijn stuk moet je er gewoon opstaan dat hij een stukje laat bekijken in het labo. Dit lijkt mij toch op een infectie waarop je konijntje serieus beginnen bijten is. Nooit zelf zalfjes opwrijven voor andere dieren bestemd . Je doet soms meer kwaad dan goed. Zo heb je veel zalfjes die je nooit op open wonden mag smeren omdat ze verbranden.
bunny ranch chanty Geplaatst: 28 november 2007 Geplaatst: 28 november 2007 Beter een konijn kundige da dan ik zou zo niet kunnen zeggen wat het is en lijkt.Maar zo maar middelen er op smeren als de da het niet weet heeft ook weinig zin.
kelly1986 Geplaatst: 1 december 2007 Geplaatst: 1 december 2007 hoe is het nu met het plekje op derug van Bugsy?? welke stappen heb je nog ondernomen?
Gast xXliesjuhhhXx Geplaatst: 3 december 2007 Geplaatst: 3 december 2007 Ik heb hem in het wondje laten inenten en die dag zelf had die er weer verschrikkelijke last van maar de volgende dag deed die weer helemaal normaal hij had ze gedrag weer terug enz.. het gaat nu ook een stuk beter op het wondje zit nu een korstje en er groeien alweer wat haartjes en hij heeft er helemaal geen last meer van!! bedankt voor de tips enzo:)
kelly1986 Geplaatst: 3 december 2007 Geplaatst: 3 december 2007 fijn dat het beter gaat met Bugsy!maar waarmee heb je m dan laten inenten??? of bedoel je dat hij een injectie in die wond heeft gehad??
Aanbevolen berichten