Fozzie Geplaatst: 10 juni 2015 Geplaatst: 10 juni 2015 Vanmiddag zag ik een bericht op desite van RTV Utrecht dat er vhs heerst in ijsselstein. (Daar woon ik ook.) Dus als er mensen hier op t forum zijn die ook in deze regio wonen,wees gewaarschuwd.
Juul123 Geplaatst: 10 juni 2015 Geplaatst: 10 juni 2015 Ah, wat naar! Gelukkig woon ik daar ver vandaan (overijssel)! Ik hoop dat deze ziekte zich niet verder uitspreid..
Shivas Geplaatst: 10 juni 2015 Geplaatst: 10 juni 2015 Wat vervelend voor de konijnen bezitters in IJsselstein,mss kan men daar uit voorzorg de konijnen latenhervacineren tegen VHS.
Marjoleintje Geplaatst: 10 juni 2015 Geplaatst: 10 juni 2015 Ik woon in IJsselstein, maar ik ent gewoon 1 keer per jaar. Zorg wel altijd dat ik netjes op tijd laat enten hoor, dus zodra de oproep op de mat valt maak ik altijd gelijk een afspraak, dat wel Er is bij drie gevallen de diagnose gesteld. Triest.
Laniboekje Geplaatst: 11 juni 2015 Geplaatst: 11 juni 2015 Ach, ik woon ook in de omgeving. Gelukkig zijn mijn hupsels geënt maar zal wat mensen hier in de buurt er ook op attenderen.
Deeskuh88 Geplaatst: 11 juni 2015 Geplaatst: 11 juni 2015 Liggen er twee IJsselsteins in Nederland? Lol.. Ik schrok een beetje, maar het is dus niet IJsselstein in N-Limburg. Maakt het niet minder erg natuurlijk!
Marjoleintje Geplaatst: 12 juni 2015 Geplaatst: 12 juni 2015 Jup, het verschil zit hem geloof ik in de spelling (IJsselstein in Utrecht, aan de rivier de IJssel en Ysselstein in Limburg. )Als je 112 belt krijg je ook de vraag welke IJsselstein het is. 1
Karina Geplaatst: 12 juni 2015 Geplaatst: 12 juni 2015 Jup, het verschil zit hem geloof ik in de spelling (IJsselstein in Utrecht, aan de rivier de IJssel en Ysselstein in Limburg. )Als je 112 belt krijg je ook de vraag welke IJsselstein het is.Dat wist ik niet eens kun je nagaan...en dan woon ik zo dichtbij...Neemt niet weg dat het erg is. Hopelijk kunnen ze het snel inperken!
Fozzie Geplaatst: 12 juni 2015 Auteur Geplaatst: 12 juni 2015 Eergisteren was er weer 1 konijn gestorven aan vhs,meldde de dierenarts aan mij. Dus het zijn er nu 4. Misschien is het handig om ook in de lijst met meldingen de provincie erachter te zetten,om verwarring te voorkomen.
Marjoleintje Geplaatst: 12 juni 2015 Geplaatst: 12 juni 2015 Eergisteren was er weer 1 konijn gestorven aan vhs,meldde de dierenarts aan mij. Dus het zijn er nu 4.Misschien is het handig om ook in de lijst met meldingen de provincie erachter te zetten,om verwarring te voorkomen. Ahw, wat sneu toch. Weet jij in welke wijken de konijntjes leefden, heeft de DA dat gezegd?(Ik gok even dat je bij DAP Smole zit, omdat de DA zo goed op de hoogte is en Drs. Smole de diagnoses heeft gesteld? )
Fozzie Geplaatst: 12 juni 2015 Auteur Geplaatst: 12 juni 2015 Ik zit idd bij Drs Smole. Nee hij heeft niet gezegd waar.
Aanbevolen berichten