Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ons konijntje Mare doet een tijdje heel vreemd. Hij ziet er heel normaal en levendig uit, maar soms doet hij iets heel raar met zijn hoofdje. En soms kokhalst hij hierna ook Ik heb een filmpje hiervan online gezet op de volgende link:
https://www.flickr.com/photos/brechttvb/

Maar hij ziet er normaal uit voor de rest, hij eet en drinkt evenveel als anders en hij is levendig. We zijn nog niet naar de dierenarts geweest omdat Mare heel snel bang is en echt gestrest is als we naar de dierenarts zijn geweest. 

Is er iemand die een idee heeft wat dit kan zijn? Of dit zelf al heeft meegemaakt?

Alvast bedankt!

Brecht

Geplaatst:

Ik zie niet echt iets raars moet ik zeggen :X

Het lijkt wel alsof hij nog even de restjes eten van zijn tanden probeert te krijgen. Het ziet er wat mij betreft niet raar uit in ieder geval.

Geplaatst:

Ik hoop dat het niks is, maar hij draait zijn hoofdje zo fel, zodat je schrik hebt dat hij iets zou breken. En over dat kokhalzen maak ik me toch een beetje zorgen.  Hij heeft het nog niet zo lang en het gebeurt altijd als hij rustig zit, dan moet hij ineens recht komen om dat te doen...

Geplaatst:

Ik zie wel wat vreemds en vindt het, het meest lijken op voedsel wat die op dat moment niet weg krijgt. Kan bijv. door haken op de kiezen komen, maar het is me niet geheel duidelijk of het met voedsel is of niet.

Geplaatst:

Ik ben het eens met Aniek. Het is een rare beweging als of er iets niet oke zit. Ik denk dat je er verstandig aan doet om een dierenarts die goed bekend is met konijnen ernaar te laten kijken . Of er wellicht in het bekkie iets niet goed zou kunnen zitten.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .