Goosje Geplaatst: 6 juni 2015 Geplaatst: 6 juni 2015 Hoi allemaal,Beetje onduidelijke titel maarja. Ik heb een vraagje, namelijk; Mijn vorige konijn is vorige zomer overleden aan myxemathose, nu krijg is over 2 weekjes weer een nieuw konijntje. Ik heb het hok dus nog staan, maar moet ik dit heel grondig uitwassen enzo (omdat ze zeggen dat myxemathose besmettelijk is), of is even een borstel erover genoeg? Het nieuwe konijn word wel geënt dit keerr Alvast bedankt voor jullie hulp!
Jill85 Geplaatst: 6 juni 2015 Geplaatst: 6 juni 2015 ik denk dat een keer grondig uitwassen wel nodig is; Eventueel met dettol.
Evee Geplaatst: 6 juni 2015 Geplaatst: 6 juni 2015 Ik zou na myxomatose eerder halamid aanraden dan dettol. Maar goed poetsen en daarna ontsmetten is wel noodzakelijk. Ook weer goed uitspoelen voor je nieuwe konijn er in gaat. 1
Goosje Geplaatst: 13 juni 2015 Auteur Geplaatst: 13 juni 2015 Ik ga het hok sws een beetje veranderen, dus heb het uitelkaar gedraaid. Daarna heb ik het ontsmet met dettol, en ik wil het ook nog opschuren en weer opnieuw verven omdat het er niet meer zo mooi uitziet... dan zal het wel goed zijn toch?
Aanbevolen berichten