Fruitella Geplaatst: 28 mei 2015 Geplaatst: 28 mei 2015 Hallo,Sinds gisteren heeft mijn ram een vriendinnetje, alleen ik vermoed dat zij een kaakabces heeft als ik zo op internet lees... Ze heeft een dikke blaas bij haar wang zitten, ik had aan degene van de opvang gevraagd wat dat was en zij zei dat heel veel konijnen dat hebben en dat het geen kwaad kan. Op Internet lees ik echter hele andere verhalen... moet ik hier toch mee naar de dierenarts of kan het ook iets anders zijn? Groetjes Fruitella 1
Gast Geplaatst: 28 mei 2015 Geplaatst: 28 mei 2015 Ik zou sowieso even naar de dierenarts gaan ja.. Een dikke blaas op een wang klinkt niet echt als iets wat veel konijnen hebben
Fruitella Geplaatst: 28 mei 2015 Auteur Geplaatst: 28 mei 2015 Oke, bedankt voor je antwoord. Nee dat dacht ik ook, maar dat is dan niet echt netjes van de opvang dat ze haar meegeven als gezond konijn terwijl er dus duidelijk wel iets aan de hand is...
Gast Geplaatst: 28 mei 2015 Geplaatst: 28 mei 2015 Dat vind ik ook geen goede opvang dan nee.. Mag ik vragen welke het is? Desnoods in pb oid.Zou dit sowieso nog terugkoppelen, zeker als je bij de DA bent geweest en als duidelijk is wat het is.
Gast Geplaatst: 28 mei 2015 Geplaatst: 28 mei 2015 Zit het overigens echt op de wang of onder haar kin?
Fruitella Geplaatst: 28 mei 2015 Auteur Geplaatst: 28 mei 2015 Het zit vrij ver naar achter op de zijkant van haar kop, volgens mij een beetje ter hoogte van haar kiezen.
Aanbevolen berichten