Melisa Leuk Geplaatst: 18 mei 2015 Geplaatst: 18 mei 2015 Hey :(Alles was inorde met mijn konijn allesmaarnom 9 u begon het pas ..ze was normaal aant slapen ik had haar gepakt om even eten te geven omcdat ze niks had gegetenenn ik kijk naar haar ogen en hoofd links rechts herhaling diereckt zijn we naar de dierenkleniek geweest.Het is een parasiet zij de dierenarts kwas gewoon kapot! Zomaar? Zonder dat er iets was gezond niet ziek?Nu heeft de dierenarrs i2 dingens gegeven elke savonds maar ook poeder met water mengen als voer..nu moetten we elke 2 uur water geven 3 keer en 2 keer voer maar is dat wel genoeg tot en met half 8
Gast Geplaatst: 19 mei 2015 Geplaatst: 19 mei 2015 Was het nou een parasiet (ec dus, gok ik) of epilepsie, zoals je op Facebook zegt? We willen je gerust helpen maar wees dan wel duidelijk wat het is...
Melisa Leuk Geplaatst: 20 mei 2015 Auteur Geplaatst: 20 mei 2015 Jup her was dat maar her begon plots p een uur en nu ıs ze al 2 dagen goed eet zelf drinkt ook beetje scheve kop maar beter dan helemaal x
Zeeuwsnijntje Geplaatst: 20 mei 2015 Geplaatst: 20 mei 2015 Is het mogelijk voor je om wat begrijpelijker Nederlands te typen? We willen je allemaal van advies voorzien, ik vind alleen je reacties vrij lastig te lezen.Gelukkig was je er snel bij en gaat het nu iets beter!
Aanbevolen berichten