Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ongewenste bos- of huisdieren hebben als gasten niets te zoeken in uw tuin. Dus wordt een dierenverschrikker ingezet. Dit apparaat maakt een angstaanjagend geluid aan dat er voor zorgt dat dieren er snel vandoor zullen gaan. Met zeer luide akoestische signalen wordt dat duidelijk gemaakt. Het apparaat heeft een fors bereik van wel 1500m2. Een konijn dat in een kooi vast zat is losgebroken. Hij werd zo geïrriteerd door het geluid dat hij tegen de kooi aanbeukte. Net zolang totdat hij vrij kwam en kon vluchten. Dit is natuurlijk vreselijk om te horen. Te meer dat hetzelfde effect heeft op (kleine) kinderen. Wat mij nog meer aan het hart gaat is dat fabrikanten zeggen dat het zo'n diervriendeijk apparaat is! Wie heeft meer informatie hierover?

Geplaatst:

Een apparaat dat ervoor bedoelt is om dieren te verjagen lijkt me inderdaad niet erg diervriendelijk voor je eigen huisdieren die niet kunnen vluchten. Niet een methode die ik zou aanraden.

Mag ik vragen van welke dieren je last hebt in je tuin? Als het gaat om ongewenste huisdieren zou je eens met de buren kunnen gaan praten over een oplossing. Met wilde dieren is het vaak wat lastiger om ze uit je tuin te houden. Je kunt er dan beter voor zorgen dat de plekken waar ze schade kunnen aanrichten goed afgeschermd zijn.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .